۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
در قانون جدید داوری ایران برخورد بینی با مشت خطا محسوب می شود!

چرخابی : از لحاظ جانی در ایذه امنیت نداشتیم

کد خبر: ۹۵۸۶۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ حسین چرخابی در خصوص دیدار برابر سینا صنعت ایذه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : تیم ما ده نفره تا دقیقه ۷۳ بازی با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش بود اما پس از دقیقه ۷۳ به یک باره سوت داور بازی برگشت و قضاوت وی یک طرفه شد تا روند بازی کاملا به سود سینا صنعت ایذه شود.

چرخابی افزود : ما به علت کیفیت بد و نامطلوب زمین و رفتارهای غیرمعقول هواداران تیم حریف از نظر امنیت و سلامت احساس خطر می کردیم و همه این موارد از چشمان ناظر بازی دور بود.

وی اضافه کرد : هواداران تیم حریف با انداختن نارنجک های خطرناک به زمین مسابقه امنیت بازی و بازیکنان را به خطر انداخته بودند و مکررا به اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ما فحاشی می کردند همه این موارد توسط دوربین ها ضبط شده و فیلم بازی نیز موجود است. 

سرمربی سپاهان نوین بیان کرد : در دقیقه ۹۳ بازی توسط عرفان مفتول کار روی توپ ریباندی نیما دهقان مدافع پیش تاخته مان به گل رسیدیم که داور گل را سالم اعلام کرد اما در عین ناباوری پس از گذشت چند ثانیه کمک داور که در جریان بازی نارنجک هواداران حریف به وی برخورد کرده بود پرچم زد و گل صحیح تیم ما را از فاصله ۳۵ متری مردود اعلام کرد.

او افزود : وقتی از کمک داور دلیل مردودی گل را جویا شدیم خطای خنده دار بازیکن ما را اعلام کرد در صورتی که پیش از زدن ضربه سر توسط مدافع ما که در ریباند آن توپ تبدیل به گل شد دروازه بان سینا صنعت با مشت به صورت نیما دهقان کوبید که بینی این بازیکن دچار خون ریزی و شکستگی شد. باید قانون جدیدی را به داوری در فوتبال ایران اضافه کنند که بازیکنان با بینی خود به مشت دروازه بان برخورد نکنند چرا که علاوه بر آسیب بینی بازیکن داور نیز خطای بازیکن را هم می گیرد و گل را مردود اعلام می کند!!

وی در پایان گفت : از تیم داوری بازی به خاطر ضایع کردن حق مان نمی گذرم و آنها را به خدا واگذار می کنم از مسئولین فدراسیون خواهش می کنم در چهار هفته باقی مانده نظارت ویژه ای بر روی بازی ها داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود و شاهد انجام فوتبالی پاک باشیم.
ترند های روز