۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

پنالتی باد آورده ای که گل ریحان را به رده سوم رساند!

تیم فوتبال اروند خرمشهر در هفته سی و یکم برابر تیم گل ریحان البرز با دو گل متحمل شکست شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ در حالیکه لیگ دسته اول باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود رسیده و تیم های بالای جدولی برای صعود و تیم های پایین جدولی برای عدم سقوط رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند می طلبد تا کمیته داوران در چینش تیم داوری بازی ها دقت بیشتری به خرج دهد و از داورانی باتجربه در دیداری های حساس و سرنوشت ساز استفاده کند تا در نهایت حقی از تیمی ضایع نشود.

در دیدار اروند خرمشهر و گل ریحان البرز که نتیجه آن در صعود و سقوط تیم ها تاثیر مهم و بسزایی داشت و در حالیکه تیم اروند در نیمه دوم بدنبال به ثمر رسیدن گل تساوی مقابل شاگردان حسینی بود داور و کمک داور این دیدار در اقدامی عجیب خطای پشت محوطه بازیکن اروند را داخل محوطه تشخیص داده و با اعلام پنالتی برای تیم گل ریحان زمینه را برای به ثمر رساندن گل دوم البرزی ها فراهم ساخت تا آنها با سود بردن از این پنالتی باد آورده و تبدیل آن به گل حاشیه امنی در بازی داشته باشند و در نهایت به رده سوم جدول صعود کنند! اشتباهی که در نتیجه بازی بسیار تاثیرگذار بوده و حتی می تواند در هفته های آینده با تغییر سرنوشت مدعیان زحمات یک ساله آنها را به باد دهد.

غلام سلیمانی کارشناس داوری برنامه روز جمعه فوتبال یک با بررسی صحنه، خطای پنالتی به سود گل ریحانی ها را رد و اشتباه تاثیرگذار داور این دیدار را تایید کرد. اشتباهی که می تواند تبعاتی غیر از محرومیت برای داور دیدار نداشته باشد. اما می تواند سرنوشت سایر تیم ها چون اروند خرمشهر و تیم های مدعی را تغییر دهد.
ترند های روز