۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
می توانستیم سرنوشت مان را خودمان رقم بزنیم؛

کیانی : امیدواریم با نظارت سازمان لیگ هفته پایانی سالمی داشته باشیم

سرپرست نیروی زمینی تهران گفت : مس شهر بابک و پرسپولیس گناوه حریفان بسیار قدرتمند و منسجمی هستند و همین امر باعث شده است ما به هفته پایانی لیگ امیدوار باشیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا کیانی در خصوص بازی هفته گذشته نیروی زمینی با پاس همدان اظهار داشت : در روزی که می توانستیم سرنوشتمان را خودمان رقم بزنیم متاسفانه علارغم تلاش جانانه بازیکنان به تساوی دست پیدا کردیم و نتوانستیم یک هفته مانده به پایان بازی ها در خانه جشن صعود را بر پا کنیم.

کیانی با اشاره به هفته آخر که هفته بسیار حساس برای تیم های صعود کننده و سقوط کننده می باشد گفت : من یقین دارم که با نظارت ویژه سازمان لیگ هفته ای سالم را پیش رو خواهیم داشت و قطعا حق به حقدار خواهد رسید.

سرپرست نیروی زمینی افزود : در هفته پایانی رقیبان مان  مقابل تیم هایی قرار می گیرند که برای عدم سقوط نیازمند کسب امتیاز هستند و قطعا روز سختی را برای رقیبان مان رقم خواهند زد مس شهر بابک و پرسپولیس گناوه هر دو قابل احترام و شایسته ماندن در لیگ هستند و در بازی هایی که مقابل ما ارائه دادند خود را حریفی بسیار قدرتمند و منسجم نشان دادند و همین امر باعث شده است ما به هفته پایانی لیگ امیدوار باشیم تا اگر صعود به لیگ یک حق مان باشد به آن دست یابیم.