۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

فرمانی : شرایط مالی و عدم حمایت ملوان را به این روز انداخت.

یاسمن فرمانی : متاسفانه عدم حمایت مالی و بی توجهی به این تیم باعث شد تا تیم ریشه دار ملوان از دوران اوج خود فاصله بگیرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۴
فرمانی : شرایط مالی و عدم حمایت ملوان را به این روز انداخت.

به " گزارش دی اسپورت " ، یاسمن فرمانی بازیکن ارزشمند تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از حضوری هشت ساله در این تیم شمالی و بنا به دلایل شخصی تصمیم به جدایی گرفت تا از این تیم خداحافظی کند که به همین بهانه پای صحبت های این بازیکن خوش اخلاق فوتبال بانوان کشورمان نشستیم که ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با این بازیکن را در ادامه می خوانیم .

برنامه ریزی لیگ عاملی شد تا نتوانم تا انتها بازیها را ادامه دهم

با توجه به اینکه برنامه ریزی من این بود طبق سنوات گذشته لیگ که در اسفند ماه به پایان می رسد قرارداد بستم ولی متأسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ طوری شد که اسفند ماه نیم فصل اول به پایان رسید و بنا به دلایل شخصی و برنامه ریزی که داشتم با مشورت خانم ایراندوست و توضیح شرایطم جدا شدم.

جدایی از این هواداران خیلی سخت است

هواداران پرشپور ملوان همیشه حامی تیم بودند و هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم و قطعاً جدایی از چنین هوادارانی سخت است که من هم از ترک آنها ناراحتم ولی شرایط من باعث شد تن به این کار دهم.

از فوتبال خداحافظی نمی کنم

امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم فوتبالم را ادامه دهم و قطعاً از این رشته جذاب ورزشی خداحافظی نخواهم کرد و امیدوارم این امر محقق شود و بتوانم ادامه دهم.

فرمانی : شرایط مالی و عدم حمایت ملوان را به این روز انداخت.

یک حامی بسیار خوب بنام خانواده

همیشه خانواده ام حامی اصلی من بودند که جا دارد از پدر و مادر عزیزم تشکر کنم بابت تمامی زحماتی که برای من کشیدند و تشویقم کردند و همچنین از مربی خوبم مریم ایراندوست که نقشی اساسی در فوتبالم داشت.

قهرمانی در جام حذفی شیرین ترین خاطره ام بود.

تک تک لحضاتی که در فوتبال سپری کرده ام برای من شیرین و پر از خاطره بود اما قهرمانی در جام حذفی با پیراهن ملوان و در بازی مقابل ایلام شیرینی خودش را داشت .


ایراندوست مربی فراموش نشدنی

مریم ایراندوست را به جرأت می توان گفت از فنی ترین مربیان فوتبال بانوان است که ایشان نقشی مهم در پیشرفت فوتبالی من داشتند و درس های زیادی از او یاد گرفتم و جا دارد همین جا بابت زحماتی که برای مجموعه فوتبال بانوان ملوان و خود من کشید تشکر ویژ ه ای از ایشان داشته باشم.

فرمانی : شرایط مالی و عدم حمایت ملوان را به این روز انداخت.

در بوشهر تجربیات زیادی کسب کردم

حضور یکساله در بندر بوشهر همراه با تجربیات شیرینی بود که دارای مردمی خونگرم و مهمانواز است و امیدوارم مسئولین این شهر توجه ویژ ه ای به فوتبال بانوان این شهر داشته باشند.

مسئولین شهر همت کنند و وضعیت مالی ملوان را بهبود ببخشند

ملوان تیمی مردمی و ریشه دار است که در خون و رگ مردم این شهر است و همه جای انزلی رنگ و بوی ملوان را دارد که امیدوارم مسئولین پای کار بیایند و بهترین راهکار را برای حل مشکلات مالی ملوان در نظر بگیرند و کسانی که می توانند حمایت کنند تا اسپانسرها بتوانند به این تیم نزدیک شوند.

من سختی ها و تلاش ها و همه شرایط را در این تیم لمس کرده ام و می دانم کادر فنی و بازیکنان با چه عشقی به میدان می روند و امیدوارم امیدهای هواداران ملوان ناامید نشود .

صحبت پایانی :

از شما بابت این مصاحبه و سایت خوب دی اسپورت تشکر می کنم و یک تشکر ویژه نیز از تمام کسانی که باعث پیشرفت من شدند و امیدوارم که فوتبال بانوان بدون هیچ دغدغه ای روز به روز ترقی کند.



گفتگو : محمد زائری