۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
پیش بازی خونه به خونه بابل - قشقایی شیراز؛

طلسم گلزنی در تیم اکبر آقا / خونه به خونه همچنان در خطر سقوط

تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر فردا از تیم قشقایی شیراز پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال خونه به خونه بابل عصر فردا از ساعت ۱۷ در سی و دومین دیدار خود در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول در ورزشگاه هفت تیر بابل برابر تیم قشقایی شیراز صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان فروردین در حالی به مصاف خونه به خونه بابل می روند که هیچ شانسی برای صعود و خطر سقوط آنها را تهدید نمی کند و همین سبب می شود تا آنها بدون استرس پا به زمین مسابقه بگذارند. آنها هفته گذشته برابر شاهین شهرداری بوشهر متحمل شکست شدند و در حالیکه تا رده ششم جدول صعود داشتند با این شکست چند رده ای در جدول نزول پیدا کردند و بر رده نهم جدول تکیه زدند.

در سوی مقابل شاگردان میثاقیان شرایطی خطرناک دارند چرا که همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند آنها در چند دیدار اخیر خود با مشکل گلزنی مواجه شدند و در حالیکه روی دروازه حریفان خود به خوبی ایجاد موقعیت می کنند اما در امر گلزنی ناکام می مانند همبن امر سبب شد تا هواداران این تیم در دیدار برابر نود ارومیه به این معترض شوند. به هر حال آنها برای عدم سقوط می جنگند و در دیدار فردا چاره ای جز پیروزی برابر حریف سرسخت و سختکوش خود ندارند.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه دو بر صفر به سود قشقایی به پایان رسیده بود.

تیم خونه به خونه در مجموع با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر از شهرداری تبریز در رده سیزدهم جدول و تیم قشقایی شیراز در مجموع با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده رضا مهدوی بوده و امیررضا آشور ماهانی ، محمدصالح عرب آبادی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. محمدباقر پورباقر به عنوان داور چهارم و حسین عرب براقی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز