۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
پیش بازی شاهین شهرداری بوشهر - ملوان بندرانزلی؛

شاهین در انديشه پرواز دوباره / ممی به فکر خلق شگفتی دوم!

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر فردا به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.
کد خبر: ۹۵۹۶۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حساس ترین بازی هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر فردا از ساعت ۱۷ برابر تیم ملوان بندرانزلی صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان ویسی که در هفته پایانی با قرعه استراحت رو به رو شده اند این امید را دارند تا با برتری در دو دیدار باقی مانده خود و امتیازدهی سایر مدعیان به رقابت های لیگ برتر راه یابند آنها در چند هفته اخیر رقابت تنگاتنگی با تیم گل گهر در صدر جدول داشته اند و سایه به سایه این تیم را در صدر جدول تعقیب کرده اند و در یک امتیازی گل گهری ها قرار دارند شاهینی ها امیدوار هستند با لغزش این تیم در صدر آنها بتوانند جای گل گهری ها را در صدر جدول بگیرند تا بخت اول صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.

در سوی مقابل ملوانی ها که تا بدین جا نشان داده اند برابر تیم های مدعی حریفی قدر هستند و با متوقف ساختن هر یک از مدعیان امیدها را در دل سایر تیم های مدعی نگه داشته اند اینبار نیز برابر شاهین دیگر تیم مدعی لیگ قرار خواهند گرفت قوهای سپید برابر تیم هایی چون گل گهر ، مس ، آلومینیوم اراک نتایج بهتری را کسب کرده اند و به همین دلیل عصر فردا چشم مدعیان به بوشهر و ورزشگاه شهیدبهشتی خواهد بود تا ببینند چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول و تیم ملوان بندرانزلی با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

دیدار رفت دو تیم در بندرانزلی با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین ترابیان بوده و رحیم حاجیلو ، امین غدیری وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. رضا کریمی به عنوان داور چهارم و مسعود فرح نیا به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.