۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - گل گهرسیرجان؛

کلید صعود گل گهر در دستان داوود / راه صعود از شیراز هموار می شود؟

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز عصر امروز برابر گل گهرسیرجان صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حساس ترین بازی هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز عصر امروز از ساعت ۱۷ در استادیوم شهید دستغیب شیراز برابر گل گهرسیرجان صف آرایی خواهد کرد.

این دیدار با توجه به جایگاه گل گهر در صدر جدول برای وینگو و شاگردانش بسیار حساس و با اهمیت است و در صورتیکه در بازی امروز پیروز شوند با تثبیت جایگاه خود در صدر همچنان بخت اول صعود به لیگ برتر محسوب خواهند شد. آنها امروز برابر تیمی قرار خواهند گرفت که بهترین روزهای خود را سپری می کند و با داوود مهابادی به روزهای اوج خود برگشته است.

طلایی پوشان شیرازی هفته گذشته برابر تیم سرخپوشان دیگر تیم مدعی صعود نمایش قابل قبولی داشتند و موفق شدند با نتیجه پرگل چهار بر دو برابر این تیم مدعی پیروز شوند و کار صعود را برای حریف خود سخت کنند. آنها در بازی امروز نیز برابر شاگردان وینگو قرار خواهند گرفت تیمی که هفته ها است در صدر جدول حضور دارد و سایر تیم های مدعی چشم شان به شیراز و ساق پاهای فجری ها است تا با تزلزل و لغزش گل گهری ها جای آنها را در صدر بگیرند.

بی شک وینگو و شاگردانش روز سختی را در شیراز آن هم برابر تیمی که روحیه و انگیزه ای بالا برای تقابل با تیم های قدرتمند دارد خواهند داشت و باید دید امروز صدر جدول دستخوش تغییراتی خواهد شد یا سیرجانی ها به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه خواهند داد.

دیدار رفت دو تیم در سیرجان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

تیم فوتبال گل گهرسیرجان هم اکنون با ۴۹ امتیاز در صدر جدول مسابقات لیگ یک قرار دارد و تیم فجرسپاسی با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول جا گرفته است.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده علی بای بوده و داریوش صابر مطلق ، پوریا زحمتی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. کیوان علی محمدی به عنوان داور چهارم و خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.
ترند های روز