۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
پیش بازی شهرداری ماهشهر - بادران تهران؛

ببر تا بمانی / شلیک تیرهای آخر ماهشهر برای بقا

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر عصر امروز برابر تیم بادران تهران صف آرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر عصر امروز در دیداری سرنوشت ساز و حیاتی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بندرماهشهر از تیم بادران تهران پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار برای ماهشهری ها از حیث جایگاه در جدول و با توجه به حضور در قعر جدول و کاندید اصلی سقوط به دسته پایین تر دیداری فینال گونه و ۶ امتیازی محسوب می شود و در صورت پیروزی در این دیدارها امیدهای آنها برای بقا همچنان پررنگ خواهد ماند.

ماهشهری ها که با سپردن هدایت تیمشان به عزیز فریسات در تلاش هستند تا سهمیه خود را در رقابت های لیگ یک حفظ کنند در چند دیدار اخیر فوتبال زیبایی را ارائه داده اند اما در کسب نتایج متوسط ظاهر شده اند و برای اینکه بقای خود در رقابت های لیگ یک را قطعی کنند بایستی سه دیدار خود را با برد پشت سر بگذارند.

در سوی مقابل نارنجی پوشان تهرانی در هفته اخیر با متوقف کردن گل گهرسیرجان امیدها را برای صعود در دل سایر مدعیان زنده نگه داشتند و هواداران این تیم ها را خوشحال کردند حال باید دید فرهاد کاظمی و شاگردانش اینبار خیال تیم های پایین جدولی را که در خطر سقوط قرار دارند و رقابت تنگاتنگی با ماهشهری ها برای بقا دارند آسوده خواهند کرد یا همچنان تنور این رقابت حساس داغ داغ خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه پرگل سه بر دو به سود بادرانی ها به پایان رسیده بود.

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با ۲۲ امتیاز در قعر جدول و تیم بادران تهران با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده هشتم جدول مسابقات لیگ یک قرار گرفته اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی بوده و محسن بابایی ، محمدسینا رعنایی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. عبدالحسین باستان به عنوان داور چهارم و سعادت الله باغبانی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.