۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳

کارگر : تیم نیروی زمینی شایستگی حضور در لیگ یک را دارد

کد خبر: ۹۶۰۳۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ وحید کارگر در خصوص بازی هفته گذشته تیمش برابر پاس همدان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : بازی بسیار حساسی با پاس همدان داشتیم که می توانستیم با برتری برابر این تیم جشن قهرمانی و صعود را برپا کنیم روز بدی را سپری کردیم اما با این وجود بازیکنان مان در روز بدشان فوتبال زیبایی را ارائه دادند و فکر کنم به تیم پاس که نیاز مبرمی به امتیاز کامل این بازی داشت جز یک صحنه مشکوک پنالتی و یک فرصت گلزنی فرصت دیگری برای این تیم ندادند.

کارگر افزود : وقتی فیلم بازی را بازنگری کردیم متوجه شدیم گل دومی که به ثمر رساندیم به اشتباه توسط کمک داور آفساید اعلام شده است اما با این حال به تیم داوری این بازی خسته نباشید می گویم آنها در کل قضاوت خوبی داشتند و اشتباه داوری جزئی از فوتبال است.

مربی نیروی زمینی تهران در خصوص بازی های این هفته که تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد گفت : این هفته از مسابقات هفته بسیاری حساس برای تیم های مدعی صعود و تیم هایی که در تلاش برای عدم سقوط هستند خواهد بود.

کارگر ادامه داد : امیدوارم هر تیمی که شایستگی آن را دارد به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.

او در خصوص بازی پاس همدان و مس شهربابک گفت : با توجه به شناختی که از آقای باقری نیا دارم مربی فهیم و بادانشی هستند که قطعا نتایج مطلوبی که پس از پذیرفتن سکان هدایت مس کسب کرده اند اتفاقی نبوده و مطمئنا حریف سرسختی برای پاس همدان خواهند بود چرا که شانس بالایی برای کسب امتیاز و بقا در لیگ دارند.

کارگر در خصوص بازی آرمان گهرسیرجان و پرسپولیس بندرگناوه نیز اظهار داشت : در نیم فصل دوم تیم متحمل شکستی نشد باختی نداشتیم و با نتایج درخشانی که کسب کردیم به صدر رسیدیم اما به جرئت می توانم بگویم هیچ تیمی مثل تیم پرسپولیس بندرگناوه ما را اذیت نکرد چرا که ساختار دفاعی فوق العاده ای دارند قطعا تیم دست و پا بسته ای نخواهند بود و روز سختی را برای تیم ارمان گهر رقم خواهند زد.

کارگر در پایان گفت : امیدوارم هفته پایانی شاهد هفته سالمی باشیم و تیمی که لیاقتش را دارد با صدرنشینی به رقابت های لیگ یک صعود کند.
ترند های روز