۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
آقایان تیم سقوط کننده لیگ را از قبل مشخص کرده اند!

حیدری : هر چقدر دلتان می خواهد بر علیه ماهشهر پنالتی بگیرید!

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر می گوید داوران عدالت و انصاف را رعایت نمی کنند.
کد خبر: ۹۶۰۵۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ یوسف حیدری درخصوص اتفاقات اخیر داوری که باشگاه شهرداری ماهشهر معتقد است در چند دیدار اخیر از عملکرد داوران متضرر شده است گفت : از داوران و کمیته داوران هیچ انتظاری نداریم، در هر دیداری که  ما به میدان رفته ایم یک پنالتی بر علیه ما گرفته شده و متأسفانه  خطاها و پنالتی های ما که می توانست نتیجه این دیدارها را به نفع ما تغییر دهد هم نادیده گرفته شده است.

حیدری افزود : چیزی که برای ما روشن شده این است که تیم سقوط کننده را از قبل مشخص کرده و بازی به بازی او را هدف تیر ناحق خود قرار می دهند!

مدیرعامل شهرداری ماهشهر اضافه کرد : ما این موضوع را می دانیم اما برخی خودشان را بخواب زده اند که نبینند و صدای فریاد حق طلبانه ما را نشنوند.

وی ادامه داد : دیگر هیچ امیدی به داوران و نحوه قضاوت آنها نداریم اگر قرار بر این است که تیم ما را حذف کنند در بازی های بعدی هرچقدر که دلشان می خواهند بر علیه ما پنالتی بگیرند شاید با این کار موفق شوند لوح تقدیر مظلوم کشی را از دست کمیته داوران و ... دریافت کنند.

حیدری در پایان گفت : همه آنانی که مغرضانه علیه ما کاری انجام داده و می دهند و خواهند داد را به خدا واگذار می کنم و به پشتوانه مردم شریف و هواداران دلسوز بندرماهشهری تا اخرین لحظه برای احقاق حقوق بر باد رفته باشگاه شهرداری بندر ماهشهر تلاش خواهیم کرد.
ترند های روز