۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
امیدوارم برانکو سال های سال در پرسپولیس بماند

مهدی شیری:برای هر سه جام برنامه داریم

دی اسپورت:بدون شک قرمز پوشان تهرانی را می توان یکی از بهترین تیم های سال های اخیر فوتبال کشورمان دانست.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۶۰۹۶
به گزارش دی اسپورت:بدون شک قرمز پوشان تهرانی را می توان یکی از بهترین تیم های سال های اخیر  فوتبال کشورمان دانست.تیمی که با آمدن برانکو متحول شد و سال اول را با نایب قهرمانی آغاز کرد و در دوسال گذشته با وجود پنجره بسته و دست های خالی دوقهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در آسیا را به هواداران پرشورش هدیه داد و حالا به دنبال هت تریک در قهرمانی لیگ است، البته نباید از این موضوع غافل شد که پرسپولیسی ها یکی از مدعیان اصلی هر  سه جام هستند.شاگردان پروفسور که با تساوی مقابل ذوب آهن فعلا اختلاف امتیاز خود را با تیم های تعقیب کنندشان حفظ کرده اند حالا باید در یک بازی سخت به مصاف الاهلی ای بروند که به دلیل شکست در بازی رفت مقابل سرخ پوشان ، انگیزه های زیادی برای این دیدار دارد.با مهدی شیری وینگر راست پرسپولیسی ها که یکی از خرید های موثر برانکو در نیم فصل دوم بوده و به خوبی در جمع قرمزها جا افتاده است، در خصوص حال و هوای این تیم در رقابت های پیش رو گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.
 
صحبتمان را از بازی با ذوب آهن شروع کنیم ، چطور بود؟
بازی سختی بود . در اصفهان و جلوی تیم متحول شده ذوب آهن بازی می کردیم که نتایج خوبی را در بازی های هفته گذشته اش چه در اسیا و چه در لیگ کسب کرده بود .ما باید سه امتیاز این بازی را می گرفتیم و کار را یکسره می کردیم اما خوب نشد .به هر حال یک امتیاز هم به نظر من بد نبود اما متاسفانه شرایط برایمان کمی سخت تر شد.
از دست دادن این دوامتیاز باعث شد بازی های روبه رو (سپاهان و تراکتور)بیشتر از قبل برایتان مهم باشند؟
دقیقا همین طور است .این دوبازی جزو بازی های شش امتیازی ما هستند و ماهم تمام تمرکزمان را روی این بازی های باقی مانده می گذاریم که انشالا دست پر از زمین خارج شویم.
به نظر می رسد فشردگی بازی ها حسابی شرایط را برایتان سخت کرده؟
الان اگر به تیم ما نگاه کنید می بینید هفت یا هشت نفر از بچه ها قبل از هر بازی مسکن می زنند و این هم نتیجه فشردگی بازی هاست و بچه ها خیلی اذیت می شوند.امیدوارم زحماتی که تمام تیم در این شرایط سخت می کشند ثمره خوبی برایمان در آخر فصل داشته باشد.
برویم سراغ بازی های آسیایی ،شروع خوبی نداشتید اما بابرد مقابل الاهلی تیم برگشت ! بازی برگشت را چطور پیش بینی می کنی؟
مطمئنا بازی برگشت از بازی رفت سخت تر خواهد بود چون حریفان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کرده اند اما این چیزی را برای ما عوض نمی کند چون ما با هم، هم قسم شدیم  که در این بازی هم برنده از زمین بیرون بیایم.
مهدی شیری: برانکو نیازی به تعریف من ندارد و همه او را تحسین می‌کنند/ تلاش می‌کنم شرمنده هواداران پرسپولیس نشوم

رقابت در سه کورس قهرمانی کار دشواری است ،چندتا از این سه جام قسمت پرسپولیس می شود؟
ما برای هر سه جام برنامه داریم و تمرکزمان کسب هر سه جام است.تیم بزرگی داریم با داشتن این هواداران و این بازیکنان، گرفتن  این سه جام دور از دسترس نیست . فقط و فقط تلاش دو چندان می خواهد که بازی به بازی جلو  برویم و بتوانیم در تمام رقابت های پیش رو موفق باشیم.
کمی  از خودت بگو حسابی در تیم جا افتادی و بازیکن محبوب هواداران شدی؟
تماشاگران به من لطف دارند امیدوارم بتوانم  محبتشان را در زمین و با به نمایش گذاشتن بازی خوب جبران کنم نه با حرف زدن.تمام تلاشم را می کنم روز به روز پیشرفت کنم و برای تیم بزرگی چون پرسپولیس بازیکن خوبی باشم.
از فضای بازی ها فاصله بگیریم،مدتی است که بحث مشکلات مالی در تیم مطرح شده جریان از چه قرار است؟
مشکلات مالی همیشه بوده اما امیدوارم مسئولان تیم به داد این بچه ها برسند.متاسفانه اوضاع مالی تیم  خیلی خوب نیست .
چند روز پیش یک کلیپ هنگام مصاحبه ازت پخش شد که با دیدن کریم باقری حسابی هول شده بودی؟
(با خنده)آقا کریم واقعا دوست داشتنی است و یکی از اسطوره های پرسپولیس هستند. من هم به ایشان علاقه خاصی دارم .همیشه هم از تجربه هایشان استفاده می کنم .اما خوب چون آقا کریم در تمرین آدم جدی ای هستند وقتی داشتم کنار زمین مصاحبه می کردم و آقا کریم رسید کلا سسیتمم به هر ریخت و هول شده بودم.
Image result for ‫مهدی شیری در پرسپولیس‬‎
پس خداراشکر امروز نبودند تا بتوانیم باهم صحبت کنیم؟
(باخنده)لطف دارید.
سوال آخرم راجب شخص برانکوست که بدون شک محبوب ترین شخص ، بین هواداران و بازیکنان تیم است ،کار کردن با پروفسور چطور است؟
قبل از هر چیز امیدوارم آقای برانکو سال های سال در پرسپولیس بمانند و به موفقیت هایشان در این تیم پرطرفدار ادامه بدهند چون بدون شک ایشان به تیم بزرگ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دادند .خوشحالم که کنارشان کار می کنند و روز به روز به دانش فوتبالیم اضافه می شود.
ترند های روز