۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
اختصاصی دی اسپورت

کار ارزشی باشگاه وحدت پدیده بوشهر مقابل رزکان

باشگاه وحدت پدیده بوشهر از جمله تیمهای منظم و حرفه ای لیگ سه است که در این سطح از فوتبال کشورمان به خوبی اصول حرفه ای یک باشگاه فوتبال را رعایت می کند.
کد خبر: ۹۶۰۹۷
کار ارزشی باشگاه وحدت پدیده بوشهر مقابل رزکان


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های فوتبال وحدت پدیده بوشهر و رزکان کرج از هفته پانزدهم لیگ دسته سوم کشور و در مرحله دوم این رقابت ها در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که شاهد صحنه های زیبا و ارزشی از سوی باشگاه وحدت پدیده بوشهر بودیم.

در مراسم ابتدایی این دیدار مهدی قنبری سرمربی بوشهری ها  مثل بازی های گذشته با اهدا یک جلد کتاب از دیوان حافظ از همتای خود در تیم مهمان استقبال و خوش آمدگویی کرد.

همچنین حسین غلامی کاپیتان وحدت پدیده نیز با اهدا پرچم یادبود این مسابقه این حرکت را تکمیل کرد که البته این حرکت قشنگ از سوی روابط عمومی باشگاه بوشهری از لیگ استان بوشهر تا بدین جا ادامه داشته که در فوتبال کشورمان کمتر شاهد چنین اتفاقات زیبای هستیم.

  حرکت باشگاه وحدت پدیده از این جهت زیبایی اش دو چندان شد که در بازی رفت دو تیم شاهد صحنه های زشتی از طرف تیم کرجی بودیم.

به طوری که در ورزشگاه انقلاب کرج  پس از پایان بازی که با برتری یک بر صفر رزکانی ها به پایان رسید بازیکنان این تیم کرجی با حمله به بازیکنان بوشهری این تیم را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا جایی که محمد علیپور مهاجم این تیم به شدت از ناحیه  سر و گردن آسیب دید و حدود دو ساعت تحت نظر پزشکان قرار گرفت و در نهایت با رضایت این بازیکن و مسئولین باشگاه با محافظ سر و گردن از بیمارستان مرخص شد .

در دیدار برگشت مسئولین باشگاه بوشهری این طور از مهمانان خود استقبال کردند تا درس اخلاق و منش پهلوانی را در ورزش به اهالی فوتبال دیکته کنند که جایگاه ورزش خیلی بالاتر از نتیجه گرفتن و چنین حرکاتی است.

از مسئولین باشگاه رزکان که نام شهدای این منطقه را نیز یدک می کشند انتظار می رفت حداقل دلجویی ساده از مدیران باشگاه وحدت پدیده بوشهر داشته باشد .

البته نباید از تلاش های خوب علی جان اردشیری نماینده فدراسیون فوتبال در بازی برگشت گذشت که به خوبی توانست این دیدار را مدیریت کند که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.