۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
الان زمان خوشحالی و لذت است از اتفاقات آینده خبری ندارم؛

شهبا : هدف گذاری ما بومی گرایی بود / به بازیکنان بومی افتخار می کنم

سرمربی آرمان گهرسیرجان با تمجید از بازیکنان بومی خود صعود این تیم به لیگ یک را پس از یک سال حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کار سختی دانست.
کد خبر: ۹۶۰۹۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ قاسم شهبا در پایان بازی با پرسپولیس بندرگناوه در خصوص بازی تیمش در جمع خبرنگاران گفت : می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم چرا که تیم پرسپولیس بندرگناوه مدعی سقوط بود و آنها آمده بودند که از ما امتیاز بگیرند اما بازیکنانم در طول بازی با برنامه کار کردند و خدا را شکر موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

شهبا ادامه داد : این صعود و قهرمانی را به مردم خوب و خونگرم سیرجان و استان کرمان تبریک می گویم امیدوارم که نماینده شایسته ای در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور باشیم.

سرمربی آرمان گهرسیرجان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه های آینده این تیم برای حضور و شرکت در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور چه خواهد بود بیان داشت : در حال حاضر از صعود و قهرمانی تیم خوشحال هستیم و لذت می بریم از اتفاقات آینده باخبر نیستم و هیچ صحبتی در این خصوص نشده است در هر صورت شغل من مربیگری است و در تیم گل گهر نیز سختی های زیادی کشیدم و سعی کردم تیم را با هدف گذاری بومی گرایی به رقابت های لیگ دسته اول برسانم به بازیکنان بومی افتخار می کنم و پس از گل گهر؛ آرمان گهر را با بازیکنان بومی شکل دادیم و به رقابت های لیگ یک رساندیم.

او افزود : فصلی که به پایان رسید اتفاقات خوبی برای شهر سیرجان رخ داد و در حالی که سه فصل در لیگ سه حضور داشتیم و مدت زمان حضور ما در رقابت های لیگ دو یک سال و نیم بود موفق شدیم تیم را به لیگ یک برسانیم اما در تیم گل گهر حدود ۱۰ الی ۱۲ سال طول کشید تا به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنیم که صعود ما در تیم آرمان گهر پشت سر هم بود و فکر می کنم که این کار سختی باشد.

شهبا افزود : با این حال نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ دهد اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به صلاح فوتبال شهر سیرجان و استان کرمان باشد.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا تیم آرمان گهر می تواند در فصل آینده لیگ یک جزء مدعیان صعود به لیگ برتر باشد گفت : در فوتبال هر اتفاقی ممکن رخ دهد اما این مهم به میزان سرمایه گذاری شرکت آرمان گهر در فصل آینده برای تیم نیز بستگی دارد امیدوارم این اتفاق مهم رخ دهد و نماینده شایسته ای برای فوتبال استان باشیم.
ترند های روز