۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
مدیر فنی تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران بیان داشت

ایوبی : آذرخش چشم به رده های بالایی جدول دارد

نیما ایوبی : با تغییراتی که در کادر فنی انجام شده به آینده تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر امیدواریم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۶۱۴۹

ایوبی : آذرخش چشم به رده های بالایی جدول دارد

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال آذرخش تهران در دیداری دوستانه با نتیجه پر گل با نتیجه  7 بر صفر مغلوب تیم ملی جوانان ایران شد که در پایان این بازی نیما ایوبی مدیر فنی آذرخش تهران آخرین اظهاراتش را در خصوص این تیم پایتخت نشین در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت :

وی با تبریک نیمه شعبان به همه ورزش دوستان و ورزشکاران و بانوان فوتبال و فوتسال ایران افزود :بازی دوستانه با تیم ملی زیر 19 سال ایران برای تیم آذرخش بسیار عالی بود و دستاوردهای زیادی داشت و جا دارد از کادرفنی تیم ملی، آقایان عبدی و حبیبی خانم ها خسرویار و شهبازی و اردلان و عبدالهی بابت این بازی دوستانه و هماهنگی آن نهایت تشکر داشته باشم.

ایوبی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی جوانان کشورمان افزود : همانطور که گفتم این بازی برای تیم دستاوردهای زیادی داشت و کادر فنی آذرخش شناخت بسیار خوبی از تیم پیدا کردند.

وی تصریح کرد : تیم از زمان تعطیلات عید و اردوی نوروزی در دوران بدنسازی است. این بازی باعث شد تا اطلاعاتی از میزان آمادگی بدنی بازیکنان کسب کنیم.

نیما ایوبی با ابراز امیدواری به آینده آذرخش در ادامه رقابت های لیگ برتر اظهار داشت : تغییراتی توسط کادرفنی در تاکتیک تیم هم صورت گرفته، نقاط ضعف و قوت تیم در این بازی دوستانه مشخص شد تا در زمان دو هفته ای باقی مانده تا آغاز لیگ نقاط ضعف برطرف شود و تیم در 9 بازی باقی مانده لیگ برتر بازی به بازی به جمع آوری امتیاز و کسب رتبه های،بالاتر چشم داشته باشیم.این بازی همچنین تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم بود تا بدون استرس و با قدرت بالایی صحبت ها و تاکتیک کادرفنی در زمین اجرا کنند.

مدیر فنی تیم آذرخش درباره آینده بازیکنان افزود : جا دارد عرض کنم که میانگین سنی تیم 23 سال است و جوانترین تیم لیگ برتر هستیم.با توجه به سطح بازیکنان و استعدادی که دارند آینده ای درخشان در انتظار این دختران جوان است و نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب و حداکثر امتیازها جمع کنند تا هم در لیگ برتر بمانند هم به رتبه های،بالاتر لیگ برسند. همچنین با تشخیص کادرفنی تیم ملی می توانند در آینده نزدیک در تیم ملی حضور داشته و به عنوان سرباز کشورمان کمک کنند.

وی در پایان اظهاراتش بیان داشت : جا دارد از آقای خدایار مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بابت حمایت از ورزش بانوان و تیمداری در تهران و لیگ برتر بانوان و حمایت از تنها نماینده تهران و هماهنگی اردوی آماده سازی و محل تمرین تیم و تمرینات منظم با کادر فنی کمال تشکر را دارم.


گفتگو : فاطمه ترابی