۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
استاندار بوشهر در جمع بازیکنان و کادرفنی شاهین؛

گراوند : با تمام توان برای شادمانی مردم بوشهر تلاش کنید

استاندار بوشهر در اردوی شاهین پیش از بازی با سرخپوشان پاکدشت حاضر و جلسه ای با بازیکنان و کادرفنی این تیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۴
به گزارش"دی اسپورت"، دکتر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با حضور در ارودی سفید پوشان بوشهر در تهران اظهار داشت : به تمامی عوامل باشگاه بابت کسب نتایج درخشان در رقابت های لیگ یک که باعث افتخار و خوشحالی مردم استان شده اید را تبریک عرض می نمایم.

گرواند خطاب به بازیکنان گفت : با تمام توان برای شادمانی مردم استان بوشهر تلاش کنید و امیدوارم در دیدار با سرخپوشان پاکدشت با تلاش و بکارگیری و دستورات کادر فنی با کسب یک پیروزی دلچسب صعودی دیگر را برای فوتبال استان رقم بزنید.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد : اقدام شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بندر بوشهر در احیای نام شاهین قابل تقدیر است و باید اذعان داشته باشیم شهرداری علاوه بر توسعه خدمات شهری ، پروژه های عمرانی و بهبود فضای شهری در مقوله های فرهنگی و اجتماعی در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی می تواند ورود کند.

ایشان تاکید کرد : ورزش و فوتبال با توجه به علاقه مردم استان بوشهر یکی از اولویت های ایجاد شور و نشاط در جامعه محسوب می شود و در همین راستا در صورت صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر ، مجموعه استانداری نیز حمایت های لازم را در جهت تقویت تیم در دستور کار دارد.
ترند های روز