۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

حاجی پور : برای تحقق آرزوی سه ساله هواداران می جنگیم

سرپرست داماش گیلان گفت: امیدوارم دربازی های پلی آف با نظرگرفتن تدابیر لازم شاهد تضییع حق هیچ کدام از دو تیم نباشیم.
کد خبر: ۹۶۲۲۳
به گزارش"دی اسپورت" ، محمدرضا حاجی پور در مورد شرایط داماش گیلان برای دیدار پلی آف لیگ دسته دوم برابر نیروی زمینی تهران اظهار داشت : قبل از هر چیزی در پایان برگزاری رقابت های لیگ دسته دوم باید تشکر ویژه‌ای از آقای مهرداد شفیعی داشته باشم که با وجود مشکلات زیر ساختی و مشکلات مالی و امکاناتی که خیلی از تیم های لیگ دو با آن مواجه بودند، با تلاش و یک برنامه ریزی دقیق بازی ها را به طور منظم برگزار کردند و به اتمام رساندند. در مورد بازی پلی آف هم باید عنوان کنم که از شروع بازی ها و در مدت این سه سالی که در لیگ دسته دوم حضور داشتیم، هدف ما صعود به لیگ یک بوده و در سه فصل اخیرهمواره در نقش مدعی صعود ظاهر شدیم.

حاجی پور ادامه داد : اکنون در دیدار پلی آف نیز تمام تلاش خود برای تحقق هدف مان و برآورده ساختن آرزو و خواسته سه ساله هواداران خوب مان و فوتبال رشت را انجام خواهیم داد و امیدوارم که بتوانیم در دو بازی پلی آف عملکردی در خور شان نام داماش و فوتبال رشت را ارایه کرده و به لطف خدا در نهایت هم منجر به صعود شود.

سرپرست داماش گیلان با تاکید بر برگزاری مناسب و عادلانه دو بازی پلی آف تصریح کرد : روی حمایت هواداران بی نظیرمان در هر دو بازی حساب ویژه باز کرده و تمهیدات لازم برای دیدارهای های پلی آف را در نظر گرفته ایم. امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان خود بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم و از لیگی که به آن تبعید شده ایم، صعود کنیم.

وی افزود: درخواست ویژه ما از مسئولین محترم برگزاری بازی ها و رئیس کمیته داوران این است که با یک عنایت و تدابیر ویژه این دو بازی حساس را به نحو مطلوب برگزار کنند تا در نهایت حق به حق دار برسد. هم ما و هم نیروی زمینی که حریفی قابل احترام و از سرمربی خوبی هم برخوردار است، در طول فصل زحمات زیادی کشیده و متحمل هزینه زیادی شده ایم، به خصوص داماش که بخش خصوصی است و امیدواریم که در این دو بازی عدالت کامل برقرار شده و حق تیمی ضایع نشود.

حاجی پور در خصوص حضور داماش در بازی فینال جام حذفی و برنامه ریزی این تیم برای این بازی بزرگ گفت: هدف ما از حضور در جام حذفی اعلام زنده بودن نام داماش بود و اکنون که به فینال رسیده ایم قطعا برای دفاع از گذشته پر غرور داماش می جنگیم . با توجه به فاصله زیادی که از اتمام بازی های ما تا فینال وجود دارد، کادر فنی داماش برنامه لازم برای آماده سازی تیم برای فینال جام حذفی را در نظر گرفته اند.

وی اضافه کرد : در بازی فینال تیمی از پیش بازنده نیستیم و تمام تلاش خود برای کسب یک نتیجه آبرومندانه را انجام خواهیم داد.