۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
در گفت و با دی اسپورت؛

احسان پیرهادی:تاریخ برایم تکرار شد

دی اسپورت:بدون شک هفته سی و سوم رقابت های لیگ آزادگان تاثیر گذار ترین هفته در دیدارهای دسته اول کشورمان به حساب می آمد .
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۶۲۵۷
به گزارش دی اسپورت:بدون شک هفته سی و سوم رقابت های لیگ آزادگان تاثیر گذار ترین هفته در دیدارهای دسته اول کشورمان به حساب می آمد ،که باعث شد یک هفته مانده به اتمام این رقابت ها تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر  و تیم های سقوط کننده به لیگ دسته پایین تر مشخص شود.در این بین شاگردان هومن افاضلی که یکی از تیم های جنجالی لیگ آزادگان به حساب می آمدند، با پیروزی شش امتیازی مقابل قشقایی ها در لیگ ماندگار شدند تا خرمشهری ها بتوانند سال آینده هم در لیگ یک تیمداری کنند.نکته جالب دیدارهای هفته سی وششم گلزنی احسان پیرهادی بازیکن باتجریه اروندی ها بود که همچون سال گذشته در هفته های پایانی درخشید و گل ماندگار شدن خرمشهری ها را به ثمر رساند.در این خصوص با گلزن اروندی ها گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از بازی با قشقایی شروع کنیم که نجات بخش تیمتان بود؟
بازی خیلی سنگینی  بود .تیم قشقایی با تمام وجود در این بازی به میدان رفت.واقعا کارشان تحسین برانگیز بود چون برد یا باخت در این دیدار برایشان هیچ فرقی نداشت.اما مردانه بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند .ما به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و برایمان حکم مرگ و زندگی را داشت. می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم اما نشد و در دقایق پایانی با پنالتی که برای ما گرفته شد توانستیم از این بازی سربلند خارج شویم.
پنتالتی هم قسمت تو بود که گل شش امتیازی تیمت را به ثمر برسانی؟
دقیقا همین طور است خدارا شکر توانستم پنالتی را به گل تبدیل کنم و با این گل تیممان در رقابت ها باقی ماند و من هم شش گله شدم.
در نساجی هم که بودی هفته های پایانی درخشیدی و گلزنی کردی انگار تاریخ دوباره برایت تکرار شد؟
جالب است در نساجی هم همین اتفاق افتاد نمی دانم داستان چیست اما این لطف خداست که همیشه هفته های پایانی فصل به ما رو می کند.سال گذشته هم که با تفاضل گل صعود کردیم با گل های موثری که در  هفته های پایانی زدم موفق به صعود شدیم .پاس گل سوم و گل های چهارم و پنجم تیم را به ثمر رساندم.در بازی با قشقایی هم به قول شما تاریخ تکرار شد و با گلی که زدم تیم در رقابت ها باقی ماند.تمام این ها از لطف خدا و دعای مردم و خانواده است .به هر حال خوشحالم که توانستم برای تیمم بازیکن موثری باشم.
از خودت بگو شرایطتت این روزها چطور است؟
خداراشکر شرایط خیلی خوبی دارم و کاملا آماده هستم.بعد از مصدومیتی که نیم فصل داشتم الان شرایط بهتری دارم.راستش را بخواهید نیم فصل اول خوبی نداشتم و فقط دو گل به ثمر رساندم اما با آمدن آقای افاضلی و کمک های ایشان شرایطم بهتر شد و بدنم را آماده کردم .چند هفته ای است که به شرایط صددرصدی رسیدم و تقریبا هر یک بازی در میان موفق به گلزنی  شدم.
Image result for ‫احسان پیر هادی در اروند خرمشهر‬‎
برنامه ات برای فصل آینده چیست؟
فعلا که خیلی زود است بخواهم برای فصل اینده برنامه ریزی کنم. باید کمی بگذرد تا با فکر باز تصمیم درستی بگیرم.امسال به نظرم انتخاب خوبی نداشتم به همین دلیل  باید با تمرکز بیشتری روی این موضوع فکر  کنم . چون واقعا انتخاب تیم خیلی مهم است.
مشکلات مالیتان بلاخره حل شد یا داستان همچنان ادامه دارد؟
متاسفانه مشکلات مالی هنوز حل نشده ما روی  قول هایی که آقایان فتاحی و کشوری و محمودزاده دادند حساب کردیم. گفتند که مردانه بازی کنید و تیم را نگه دارید .سپس از طریق کمیته تعیین وضعیت پیگیر این موضوع می شوند تا روند قانونی اش پیش برود و ما بتوانیم اول فصل آینده به پولمان برسیم.
و در هفته پایانی باید به مصاف خونه به خونه بروید؟
نتیجه این بازی نه برای ما نه برای خونه به خونه اهمیت چندانی ندارد .به احتمال زیاد با صلاحدید کادر فنی فرصت به جوان تر ها می رسد .امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند.