۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

دیدار شهردار بوشهر با معاون وزیر کشور / سرنوشت شاهین در دست وزارت کشور

صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در شرایطی که شادی فوتبال دوستان هم استانی را در پی داشت، اما خیلی زود نگرانی های همیشگی ورزش استان که همان منابع مالی مورد نیاز برای حضور آبرومندانه در سطح اول فوتبال کشور است، پیش کشیده شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۵
به گزارش"دی اسپورت"؛ صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در شرایطی که شادی فوتبال دوستان هم استانی را در پی داشت، اما خیلی زود نگرانی های همیشگی ورزش استان که همان منابع مالی مورد نیاز برای حضور آبرومندانه در سطح اول فوتبال کشور است، پیش کشیده شد. در این بین، بحث ابلاغیه سالیان گذشته وزارت کشور مبنی بر ممنوعیت تیمداری شهرداری ها در ورزش حرفه ای هم باز شد و ابهاماتی را درخصوص ادامه حضور شهرداری بوشهر پشت نام شاهین در پی داشت.

به عبارتی بودجه شهرداری برای شاهین لیگ آزادگانی 5 میلیاردتومان پیش بینی شد و حالا در لیگ برتر دستکم نیازمند 5 برابر این رقم (25 میلیاردتومان) می باشد که تامین این اعتبار همت و تلاشی فراتر از شهرداری را طلب می کند.

شهردار مرکز استان با اشاره به نگرانی هایی که میان هواداران تیم شاهین به وجود آمده، گفت: حضور این تیم در لیگ برتر فرصتی برای شناساندن ظرفیت های ورزشی و فرهنگی بوشهر و از سویی معرفی استعدادهای فوتبالی خواهد بود، از این رو پیگیر استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان برای استمرار این حمایت و تزریق روحیه نشاط به شهروندان هستیم.

سید نورالدین امیری ادامه داد: درخصوص برخی مباحث مطرح شده درباره حمایت شهرداری از شاهین، با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها مذاکره تلفنی داشته ام و قرار است فردا در وزارت کشور به همراه مدیر حقوقی شهرداری پیگیر راهکار مناسب در این خصوص باشیم.

باید منتظر ماند و دید فرجام پیگیری های شهردار بوشهر در این خصوص به کجا ختم می شود.
ترند های روز