۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

باخت شفر با فرمول تکراری؛ ۷باخت از ۹مسابقه!

استقلال از 9 مسابقه این فصل که گل اول را دریافت کرد، 7 بازی را باخت.
کد خبر: ۹۶۳۱۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ استقلال در دیدار با پدیده هم بعد از دریافت گل زودهنگام، نتوانست به بازی برگردد و شکست خورد. تیم شفر در این فصل از این حیث عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و هر گاه که گل اول را خورد، به جز یک بازی در سایر دیدارها برنده نشد. استقلالی‌ها در 7 مسابقه‌ای که در لیگ هجدهم قبل از حریف، دروازه‌شان باز شد، مجموعا چهار گل زدند و دو برابر این تعداد، گل خوردند.

این اتفاق برای استقلال مقابل هر پنج تیم بالای جدول رخ داد و رقیبان استقلال توانستند با یک گل این تیم را شکست دهند. آبی‌ها این فصل با نتیجه مشابه 1-0 به همه مدعیان باختند. شاگردان شفر در آزادی با یک گل به سپاهان باختند، مقابل تراکتورسازی بعد از دریافت گل نتوانستند دروازه حریف را باز کنند، در دربی برگشت یک گل خورده‌شان را نتوانستند جبران کنند و در بازی امروز مقابل پدیده هم موفق به جبران گل خورده نشدند. پارس‌جم را هم به جمع تیم‌هایی اضافه کرد که همان شروع مسابقه یک گل به استقلال زد و با خیالی راحت، بازی را برنده شد.

آمار این فصل استقلال در بازی‌هایی از لیگ که گل اول را دریافت کرد چیزی شبیه به فاجعه است؛ 7 بازی، 5 باخت، 1 مساوی، 1 برد، فقط 4 گل زده، و کسب 4 امتیاز. آماری که تاثیر زیادی در فاصله گرفتن این تیم از صدرنشین جدول داشت. اتفاقی که در آسیا هم ادامه پیدا کرد. آبی‌ها در هر دو مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که گل اول را دریافت کردند، از گل زدن به حریف هم عاجز بودند و بازی را باختند. در نتیجه اگر کل بازی‌های این فصل استقلال را ملاک قرار دهیم به آماری باورنکردنی می‌رسیم؛ 9 بازی، 7 باخت، 1 برد، 4 گل زده، 12 گل خورده و کسب فقط 4 امتیاز.

به نظر می‌رسد تیم شفر بابت نتایج دور از انتظار ابتدای فصل، از لحاظ روانی تضعیف شده و هر گاه که گل اول را بخورد و تحت فشار قرار بگیرد، بازنده مسابقه می‌شود.

ترند های روز