۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
سردار بوکان نماد مردم کردستان است؛

بازگلی : هیچ مسئولی به فکر سردار نیست!

مدیرعامل سردار بوکان از رفتارها و بی مهری مسئولان محلی و استانی نسبت به مشکلات تیم سردار بوکان به شدت گله مند است.
کد خبر: ۹۶۴۳۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ فرهاد بازگلی اسپانسر و مدیرعامل باشگاه سردار بوکان با گلایه از عدم حمایت مسئولان محلی و استانی از این باشگاه اظهار کرد : در ابتدای فصل مسئولین باشگاه سردار ۸۰ درصد مالکیت این تیم را در اختیارم گذاشتند و قرار بر این شد که این تیم در بوکان به فعالیت خود ادامه دهد. ما نیز در بدو فعالیت مان اقدامات رسمی و کارهای اساسی و شاکله یک باشگاه اعم از تاسیس دفتر رسمی باشگاه ، احداث تونل ورزشگاه خاتم الانبیاء ، نصب تابلوهای تبلیغاتی دور زمین را انجام دادیم. 

بازگلی ادامه داد : متاسفانه مدیریت نامناسب در باشگاه سبب شده بود تا حواشی های زیادی حول تیم ایجاد شود و تیم سردار با اسیر این حواشی در قعر جدول قرار بگیرد که در ادامه مجبور شدم به مسائل و مشکلات تیم شخصا ورود کنم و با تلاش هیئت مدیره و کادر فنی توانستیم ثباتی را در تیم ایجاد کرده و با کسب نتایج خوب تیم را از شرایط بحرانی خارج کرده و از قعر جدول نجات دهیم.

مدیرعامل باشگاه سردار بوکان بیان داشت : اگر تیم سردار در فصل جاری اسیز مشکلات و حواشی نمی شد قطعا جز یکی از مدعیان صعود به لیگ بود.

بازگلی با زدن گریزی به مشکلات مالی سردار گفت : تیم سردار در فصل گذشته بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه داشته که خدا را شکر می کنم در این لین بخش زیادی از بدهی و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد هر چند قرار بود مسئولین استانی و شهرستانی (اداره کل و استانداری) فرمانداری ،شورا و شهرداری و نماینده شهرستان به این تیم کمک کنند اما این نهادها و اشخاص یک ریال نیز برای این تیم هزینه نکردند.

او افزود : در سال های گذشته تمامی مسئولین بسیج شده بودند تا به این تیم مردمی کمک کنند اما امسال هیچ یک از مسئولین به این باشگاه کمک نکردند و در شش بازی اول فصل بلیط فروشی بازی های خانگی در اختیار بدهی های سالیان گذشته باشگاه قرار گرفت. می توانم بگویم مسئولان کاملا بی خیال این تیم شده اند و دیگر پاسخ تماس های ما را هم نمی دهند!

بازگلی در پایان گفت : از چندین باشگاه لیگ یکی و حتی لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم تا با عقد قرارداد اسپانسری تیم های آنها را مورد حمایت قرار دهم اما به خاطر مردم بوکان این تیم را تنها نگذاشتم اما چیزی که برای من عجیب به نظر می آید این است که هیچ کس به فکر این تیم و برنامه های آینده آن نیست. تیم سردار بوکان نماد مردم کردستان و شهرستان بوکان است که می شود از پتانسیل این تیم پرهوادار به خوبی استفاده کرد و این تیم را به جایگاه واقعی خود رساند.