۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

پای کمیته اخلاق به لیگ سه هم باز شد!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هفته پایانی رقابت های لیگ دسته سوم به شکل ویژه رصد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۴۳۲
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از بانک ورزش ؛ رقابت های لیگ دسته سوم به هفته پایانی خود رسیده است و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همانند سایر لیگ ها قصد دارد هفته پایانی این رقابت ها را که دیدارهای حساس و سرنوشت سازی در این هفته برگزار خواهد شد به شکل ویژه رصد کند برای آگاهی از جزئیات این مسئله به سراغ مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم رفتیم تا جزئیات این موضوع را از زبان وی جویا شویم. امیرحسین فراهانی در این خصوص گفت : دیروز در محل فدراسیون فوتبال جلسه ویژه ای را با حضور رئیس کمیته اخلاق ، مسئولان کمیته صیانت ، حراست فدراسیون و سازمان لیگ برگزار کردیم و با تشریح اهمیت و حساسیت مسابقات در هفته پایانی تصمیماتی مهمی نیز در خصوص نظارت بر هفته پایانی رقابت ها اتخاذ شد.

فراهانی افزود : قرار بر این شد تا ماموران کمیته اخلاق و امنیتی به صورت نامحسوس در مسابقات حساس که نتیجه این دیدارها در نحوه صعود و سقوط تیم ها تاثیر دارد حضور یافته و تمام اتفاقات را رصد کنند تا مسابقات با سلامت کامل برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم بیان کرد : طبق تصمیمات اتخاذ شده تمام مصاحبه های مربیان و بازیکنان که جای مبهم ، شک و شبهه و یا خدشه هایی را در نحوه برگزاری مسابقات یا در خصوص نوع بازی ها ایجاد می کند مستند شده و در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفته تا این کمیته با احضار ادعا کنندگان توضیحات و دفاعیات آنها را دریافت کند و پس از بررسی مستندات با متخلفین برخورد نماید.

فراهانی در پایان گفت : سعی داریم هفته پایانی به بهترین شکل ممکن و در سلامت کامل برگزار شود تا شاهد هیچ گونه اتفاقات تلخ یا رفتارهای غیر اخلاقی نباشیم.