۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
امیدوارم روزی بتوانم با آلومینیوم به لیگ برتر صعود کنم؛

پاشازاده : خستگی راه و عدم تمرین مناسب کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در پایان دیدار تیمش با آلومینیوم اراک خستگی راه و عدم تمرین مناسب در هفته گذشته را عامل اصلی شکست تیمش در دیدار امروز دانست.
کد خبر: ۹۶۴۶۱
به گزارش"دی اسپورت"، مهدی پاشازاده بعد از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی فراز و نشیب زیادی داشت و هر دو تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر بودند، اما تیم ما با توجه به مشکلاتی که داشت چند ساعت قبل از بازی با چهارده بازیکن به اراک آمد و این مسئله روی توان ما و نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

وی تاکید کرد : خستگی راه و عدم تمرین مناسب در هفته گذشته در کنار کمبود بازیکنی که به مشکلات باشگاهمان بازمیگردد باعث شد امروز بازی خوبی ارائه نکنیم و شکست بخوریم.

سرمربی سرخپوشان قضاوت داور مسابقه را تنها ایراد بازی دانست و گفت : در این بازی داور مسابقه متاسفانه نتوانست بازی را کنترل کند و در صحنه هایی کل نیمکت آلومینیوم داخل زمین ریختند و این رفتار بازی را از رسمیت انداخته بود و به بازی داخل پارک شبیه کرده بود.

پاشازاده در خصوص حریف امروز تیمش نیز خاطرنشان کرد : در این فصل متاسفانه پیش از این در مقابل تیم آلومینیوم قرار نگرفتم، اما این تیم دارای بازیکنان خوبی بود و از تیم های پرمهره به حساب می آمد که تا هفته های گذشته مدعی صعود بودند، بنده در این شهر حضور داشتم و هم از مشکلات آن و هم از علاقه مردم به فوتبال در آن آگاه هستم و با توجه به امکانات این شهر امیدوارم آلومینیوم در سال های آینده به لیگ برتر صعود کند چرا که واقعا هم حق بچه های اراک حضور در لیگ برتر است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال آلومینیوم که در دوران حضورش در اراک نماینده فوتبال این شهر را از لیگ دو به لیگ یک رساند، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خودتان هم فکر می کنید کار انجام نشده ای با آلومینیوم دارید و آن صعود با این تیم به لیگ برتر است، گفت : خود را جزئی از این شهر می دانم و خواسته یا ناخواسته به این شهر گره خورده ام، همواره به اینجا عرق دارم و نتایجش را دنبال می کنم، موضوع مورد سوال به مسئولین بستگی دارد چرا که من در دو مقطع قبلاً توانسته ام خود را در اراک و در روزهایی که هیچ پولی در کار نبود ثابت کنم. یک بار با این تیم از لیگ دو به لیگ یک آمدیم و بار دیگر تیمی را که سیزدهم جدول تحویل گرفتم تا رده های بالایی جدول بالا کشیدم اما وعده ها و قول و قرارهایی که مبنی بر رفع مشکلات تیم و تزریق پول وجود داشت عملی نشد و مشکلات همیشگی مانع از موفقیت تیم شد، در مجموع امیدوارم که روزی این اتفاق بیفتد اما در این خصوص مسئولین تصمیم گیرنده هستند و باید فرصت و امکانات مناسب را دراختیارمان بگذارند تا ان شالله جوابگوی طرفداران خوب این تیم نیز باشیم.