۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
آمار عجیب باصفا در آلومینیوم اراک؛

هافبک دفاعی که آقای گل تیمش شد!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته بهترین عملکرد را در بین سایر هافبک های این تیم به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۶۴۹۲
هافبک دفاعی که آقای گل تیمش شد!
به گزارش «دی اسپورت»؛ امروزه همه فوتبالی ها به این موضوع واقف هستند که پست تخصصی هافبک دفاعی در فوتبال یکی از پست های دفاعی بوده و بازیکن فعال در این پست خصوصیات تدافعی دارد و بیشتر در کارهای دفاعی تیمش شرکت می کند و به ندرت پیش می آید بازیکنی در این پست و با خصوصیات دفاعی در کارهای هجومی تیمش شرکت کند
اما ایمان باصفا هافبک دفاعی آلومینیوم اراک در فصل جاری با عملکرد فوق العاده ای که در تیمش برجا گذاشت نشان داد که بازیکنان فعال در این پست نیز می تواند با شرکت در کارهای هجومی برای تیم شان مثمر ثمر باشند. او که سالیان گذشته در تیم استقلال و ملوان در پست های هافبک دفاعی به کار گرفته می شد نسبت به فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرده بود و امسال توانست با عملکرد خیره کننده خود آمار عجیبی را به عنوان بازیکن دفاعی از خود به جا بگذارد.

باصفا در فصل گذشته در کسب نتایج تیمش نقش بسزایی را ایفا کرده و توانسته با گل هایی که به ثمر رسانده برد و سه امتیازهای شیرینی را برای تیم آلومینیوم به ارمغان آورد.

او در فصل گذشته در مجموع ۷ گل به ثمر رسانده که از این ۷ گل به ثمر رسیده ۳ گل آن سه امتیازی بوده و موفق شده به تنهایی برای تیمش ۹ امتیاز بدست آورد به عبارتی دیگر ۹ امتیاز از ۴۸ امتیاز تیم آلومینیوم به لطف گل های سه امتیازی این هافبک بوده است.