۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

آخرین مانع لیونل مسی برای توپ طلای ششم

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، از شانس زیادی برای فتح عناوین فردی در سال 2019 برخوردار است.
کد خبر: ۹۶۵۱۷
 به گزارش «دی اسپورت»؛ ناکامی بارسلونا در فصول اخیر در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و عدم توفیق تیم ملی آرژانتین در تورنمنت های مهم باعث شد فاصله قابل توجه بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جبران شود و حالا این دو فوق ستاره هر کدام پنج توپ طلا در ویترین افتخارات خود دارند.

با توجه به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان و البته درخشش مسی در فصل جاری، به نظر می رسد کاپیتان بارسلونا از شانس بالایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2019 برخوردار باشد و شاید تنها ستاره های لیورپول بتوانند مانع او برای دستیابی به ششمین توپ طلا شوند.

آخرین مانع لیونل مسی برای توپ طلای ششم

ویرژیل فن دایک و محمد صلاح، دو ستاره تاثیرگذار مرسی سایدی ها در فصل جاری عملکرد قابل تحسینی داشته و شاید در صورت غلبه لیورپول بر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، توپ طلای 2019 به آنها برسد.

فن دایک اخیرا عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرده و اگرچه مدافعان اساسا شانس زیادی برای کسب توپ طلا ندارند، اما عملکرد درخشان او می تواند این سنت را تغییر دهد و او بعد از فابیو کاناوارو دیگر مدافعی لقب گیرد که به جوایز فردی دست یافته است. محمد صلاح نیز همانند فصل قبل در شرایط خوبی قرار دارد و درخشش در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و خصوصا مقابل بارسلونا، ممکن است معادله ها را به نفع این ستاره مصری تغییر دهد.


منبع: ورزش سه