۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
در جمع شاهینی ها مطرح شد:

استاندار بوشهر: حفظ شاهین در لیگ برتر مهم است

تیم شاهین شهرداری بوشهر با خیل عظیم هوادارانش می تواند شور و نشاط اجتماعی زیادی را به جامعه تزریق کند
کد خبر: ۹۶۵۱۹

 به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، بعدازظهر چهارشنبه عبدالکریم گراوند در جمع عوامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : این صعود شیرین و یاد ماندنی که حاصل تلاش همگانی بود را به مردم استان بوشهر و بخصوص مجموعه شهرداری بندر بوشهر ، شورای اسلامی شهر بوشهر و هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در فصل آینده شاهد درخشش دو نماینده استان ، شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم در رقابتهای لیگ برتر باشیم.
استاندار بوشهر افزود : حفظ شرایط مناسب تیم شاهین شهرداری در لیگ برتر بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا که این تیم با خیل عظیم هوادارانش می تواند شور و نشاط اجتماعی زیادی رابه جامعه تزریق کند و در این راه مسئولان باشگاه باید از این فرصت استفاده بهینه کرده و به دنبال ایجاد پایداری اقتصادی در مجموعه خود باشند.
گرواند اشاره کرد : مجموعه مدیریتی باشگاه شایسته است با برگزلری جلساتی با بزرگان و پیشکسوتان شاهین و همچنین فوتبال بوشهر در جهت هدایت بهتر تیم همفکری لازم را داشته باشند.
استاندار بوشهر تاکید کرد : با توجه به استعدادهای درخشان فوتبال استان  تقویت تیمهای پایه یکی از موارد مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای ورزشی استان در سطح کشور باشیم.
ترند های روز