۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
وینگو را می بینم یاد اسکوچیچ می افتم!

بهمن کامل : هدفمان از اول فصل صعود به لیگ برتر بود

کد خبر: ۹۶۵۳۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال گل گهرسیرجان در فصل گذشته رقابت های لیگ یک با قهرمانی و بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ مقتدرانه به رقابت های لیگ برتر صعود کرد؛ صعود این تیم بهانه ای شد تا به سراغ بهمن کامل مدافع این تیم برویم و گفتگویی را با وی ترتیب دهیم که در ادامه مصاحبه خبرنگار دی اسپورت را با بهمن کامل می خوانید :

*بالاخره استان کرمان پس از سال ها دوری از سطح اول فوتبال کشور صاحب یک نماینده در لیگ برتر شد

پتانسیل زیادی از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افراری و وجود بازیکنان باکیفیت و با استعداد در استان کرمان وجود دارد در فصل گذشته تیم گل گهر بازیکنان و امکانات خوبی را در اختیار داشت که سبب شد این تیم پس از سال ها به رقابت های لیگ برتر صعود کند.

*سیرجان پتانسیل داشتن تیم لیگ برتری را دارد.

شهر کوچکی مثل سیرجان با امکانات و منابع عظیم ، هواداران پرشور ، بازیکنان با کیفیت پتانسیل حضور یک تیم از آن در رقابت های لیگ برتر را دارد که خدا را شکر این مهم امسال برای این شهر با حمایت های مسئولان تحقق یافت.

*هدفمان از اول فصل صعود به لیگ برتر بود.

از روزی که به تیم گل گهر آمدم هدف مان لیگ برتری شدن تیم بود که خدا را شکر در پایان فصل با همت همه بازیکنان ، کادرفنی ، کادر مدیریتی و مردم خوب سیرجان توانستیم به لیگ برتر راه یابیم.

*استادیوم اختصاصی گل گهر جز ۵ ورزشگاه برتر ایران است.

با وجود ۵ زمین چمن در سیرجان استادیوم اختصاصی گل گهر که متعلق به خود شرکت گل گهر است از لحاظ امکانات سخت افزاری جزء پنج ورزشگاه برتر ایران است که چمن آن نیز با صعود تیم به لیگ برتر با همت مسئولان در دست تعویض است و با انجام این کار گل گهر برای میزبانی در لیگ برتر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

*حمزه مظفری برای گل گهر یک رهبر واقعی بود.

جا دارد از حمزه مظفری کاپیتان با اخلاق تیم تشکر کنم که بازیکنان تیم را دور هم جمع کرد در هر جمعی یا تیمی اختلاف نظرها وجود دارد چرا که عقیده ها و نظرات افراد در آن جمع فرق می کند اما کسی که در تیم ما به خوبی این مسائل را مدیریت می کرد آقای حمزه مظفری بود همه بازیکنان تمام مسائل و مشکلات در تیم را با او در میان می گذاشتند و مشورت می کردند.

*پس از دو تساوی با آلومینیوم و خونه به خونه دچار استرس شدیم.

نیم فصل اول امتیازات خوبی را جمع آوری کردیم و از لحاظ آماری گل زده ، گل خورده آمار خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم به یکباره پس از دو تساوی برابر آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل بازیکنان تیم دچار استرس شدند و این سبب شد تا در ۷ هفته متوالی با اینکه فوتبال زیبایی را ارائه می دادیم نتایج بهتری را کسب نکردیم و امتیازات حساسی را از دست دادیم. اما با این حال خدا را شاکریم که لطفش شامل حال مان شد تا در آن ۷ هفته نیز صدرنشین بمانیم.

*درک فوتبالی بازیکنان کار مدافعان را در خط دفاعی آسان کرده بود.

مصلحت این بود که آقای رنجبری و مغانلو مشترکا به عنوان آقای گلی دست یابند و من به هر دو عزیز کسب این عنوان را تبریک می گویم تیم ما در فصل گذشته هجومی ترین تیم بود و در خط دفاع نیز با توجه به هماهنگی خوبی که بین مدافعان وجود داشت عملکرد فوق العاده ای داشتیم و این عملکرد خوب حاصل تلاش و درک فوتبالی همه بازیکنان در تیم بود که همین درک فوتبالی کار من را نیز در خط دفاعی آسان کرده بود.

*باشگاه گل گهر از مدیران فوتبالی و قوی بهره می برد.

از حمایت های مدیریت شرکت و باشگاه گل گهر نهایت تشکر را دارم بعضا در فوتبال ما اتفاق می افتد که مدیران غیر فوتبالی مدیریت باشگاه ها را در اختیار می گیرند اما باشگاه گل گهر از سه مدیر فوتبالی (بدخشان، جواهری و عطابخش) بهره می برد که خودشان زمانی بازیکن بودند ، خون فوتبالی در رگ هایشان جاری است و از خانواده فوتبال هستند که به همین دلایل بازیکنان را به خوبی درک می کنند و می دانند که بازیکن را باید چه زمانی و در کجا حمایت کنند. بنابراین به جرئت می توانم بگویم که اولین عامل مثبت و تاثیرگذار در صعود گل گهر کادر مدیریتی فوتبالی و قوی این باشگاه بود.

*وینگو را می بینم یاد اسکوچیچ می افتم!

امروز روز معلم است و جا دارد از همه مربیانم که بهترین نکات و چیزها را در فوتبال از آنها یاد گرفتم تشکر کنم. مردم کرواسی به نظم و انضباط اهمیت خاصی می دهند و مربیان کرواتی که با آنها کار کردم چنین افرادی هستند. من در فولاد خوزستان با دراگان اسکوچیچ و در گل گهر با وینگو کار کردم و وقتی وینگو را می بینم یاد اسکوچیچ می افتم چرا که خصوصیات یکسانی دارند. بگویچ یکی از با کلاس ترین مربیان فوتبال است و با اعتماد به نفسی که به بازیکن می دهد سبب می شود تا هر بازیکنی راحت تر در تیمش بازی کند.

*جشن قهرمانی و اهدای جام بانظم خاصی برگزار شد.

طی فصول و سالیان گذشته جشن قهرمانی به شکل نامنظمی برگزار می شد اما چند سالی است که با تلاش های سازمان لیگ جشن قهرمانی منظمی برای تیم ها برگزار می شود و در جشن قهرمانی و اهدای جام گل گهر نیز همه چیز خوب و با منظم برگزار شد که بابت این نظم و انضباط از مسئولان و عوامل برگزاری جشن قهرمانی نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

*نظارت کمیته اخلاق در هفته های پایانی بی نظیر و دقیق بود.

دو هفته مانده به پایان مسابقات سرپرست تیم پیشنهاد دادند تا نامه ای را تنظیم و به امضای کلیه بازیکنان برسانیم تا کمیته اخلاق نظارت ویژه ای بر هفته های پایانی داشته باشد که نظارت کمیته اخلاق در هفته های پایانی بی نظیر و دقیق بود و همین نظارت دقیق باعث شد تا مشکلی پیش نیاید. امسال جزء سال هایی بود که لیگ به صورت منظم و در سلامت کامل برگزار شد.