۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
اشتباهی که فراز را لیگ برتری نکرد؛

کج سلیقگی که آقای گلی را از آقایی دور کرد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته لیگ یک با هدایت فراز کمالوند با کسب ۴۸ امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم جدول از صعود به لیگ برتر بازماند.
کد خبر: ۹۶۵۳۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ آلومینیوم اراک از ابتدای فصل لیگ آزادگان با ترسیم این هدف که حضور در لیگ برترباید احقاق شود پای به مسابقات گذاشت اما مشکلات مدیریتی و به طبع آن مشکلات مالی اجازه نداد آرزوی مردم این شهر برآورده و رویای آن ها جهت داشتن یک تیم لیگ برتری محقق شود. 

در این بین بازیکنان زیادی درآلومینیوم عملکرد خوبی داشتند به خصوص بومی هایی مثل میثم آقایی که در این فصل همه تلاش خودش را به عنوان کاپیتان تیم انجام داد تا آلومینیوم بتواند لیگ برتری شود. 

آقایی در نیم فصل اول توانست به عنوان یک مهره موثر ۴ گل به ثمر برساند و معادل این عدد هم برای هم تیمی های خودش با دادن پاس گل موقعیت سازی کند. در نیم فصل دوم با تغییراتی که در کادرفنی آلومینیوم به وجود آمد و فرازکمالوند روی نیمکت اراکی ها نشست به نظر می رسید آقایی به واسطه عملکردش در خط حمله درهمان پست به کارش ادامه دهد اما تفکرات فراز به خودش و آلومینیومی که سودای لیگ برتر داشت ضربه زد با بردن آقایی به پست وینگر عملا موتور گلزنی اراکی خاموش شد؛ کمالوند که در چهار بازی آخر به این اشتباه پی برده بود آقایی را به پست اصلی اش برگرداند.یک گل زده و یک پاس گل ،سه پنالتی عملکرد آقایی در این چند بازی بود. البته که دو پنالتی آن را داور بعد از مشورت با کمک خودش برگرداند. 

به این ترتیب به نظر می رسد حیف شد تلاش بازیکنان آلومینیوم اراک همچون میثم آقایی در نهایت محقق نشد و این تیم نتوانست لیگ برتری شود. باید دید با شرایط به وجود آمده برنامه این بازیکنان که با کلی امید به اراک آمدند در انتهای فصل چه خواهد بود و مدیران و مسئولان کارخانه و شهر چه تصمیمی برای آلومینیوم برای فصل آینده خواهند گرفت و اینکه آیا بازهم این تیم را به نیت لیگ برتری خواهند بست.
ترند های روز