۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
پیش بازی دور برگشت مرحله پلی آف؛

داماش - نیرو؛ یک گام تا رستگاری / شور و شوق در شهر باران

تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم میزبان تیم فوتبال نیروی زمینی تهران خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۵۵۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم عصر امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل و به میزبانی لاجوردی پوشان رشتی مابین تیم های داماش گیلان و نیروی زمینی تهران برگزار خواهد شد.

دو تیم داماش و نیروی زمینی تهران از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال کشورمان محسوب می شوند. تیم داماش سابقه حضور در سطح اول فوتبال کشور و نیروی زمینی به عنوان تیم قدیمی لیگ یک سابقه حضور چندین ساله در این سطح از فوتبال را در کارنامه دارند.

این دو تیم در حالی عصر امروز برابر هم صف آرایی خواهند کرد که در دیدار رفت داماشی ها موفق شدند حریف خود را در ورزشگاه غدیر با تساوی بدون گل متوقف کنند و کار صعود را به رشت بکشند آنها دیدار رفت را با امتیاز عدم دریافت گل به پایان رساندند و این موضوع می تواند کار لاجوردی پوشان را در دیدار امروز آسان و بدون استرس کند.

داماشی ها در دیدار امروز از حضور پرشور هواداران خود که ملقب به تیفوسی ها هستند بهره می برند و این موضوع می تواند کار شاگردان روانخواه را بیش از پیش سخت کند تیمی که جوان ترین تیم لیگ محسوب می شد و با همه این جوانان نتایج خوبی را کسب کردند و در حال حاضر یک گام با رقابت های لیگ یک فاصله دارند.

این روزها که سپیدرودی ها حال و روز خوشی در جدول مسابقات لیگ برتر ندارند و برای عدم سقوط با سایر تیم ها در رقابت هستند و استرس زیادی را در بین رشتی ها و هوادارانشان ایجاد کرده اند شاید صعود داماش به لیگ یک این استرس را بین آنها کاهش دهد و اتفاق مبارکی برای رشتی ها باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید ماراتن دو تیم داماش و نیروی زمینی به کجا خواهد انجامید و در نهایت کدام تیم به رقابت های لیگ یک راه پیدا خواهد کرد.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است قضاوت بازی امروز را سیدوحید کاظمی داور مازندرانی و لیگ برتری کشورمان بر عهده خواهد داشت ، تورج عیوض محمدی ، محمدعلی پورمتقی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. سیدعلی اصغر مومنی به عنوان داور چهارم و رحیم رحیمی مقدم به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است دیدار دو تیم به صورت زنده از شبکه استانی گیلان (باران) پخش خواهد شد.