۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
داماش و حسرت سه ساله صعود؛

همه چیز از دروازه فروزان شروع شد!

تیم فوتبال داماش گیلان با قبول شکست برابر تیم نیروی زمینی تهران از صعود به رقابت های لیگ یک بازماند.
کد خبر: ۹۶۵۵۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال داماش گیلان در بازی دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم با قبول شکست دو بر یک برابر تیم نیروی زمینی تهران از صعود به لیگ دسته اول باز ماند تا حسرت صعود لاجوردی پوشان رشتی به لیگ یک سه ساله شود.

داماشی ها در حالی نتیجه این بازی را واگذار کردند که در دقیقه ۵ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که محمد رستمی هافبک سابق ملوان ، ماشین سازی و حال حاضر داماش با تبدیل کردن آن به گل ورزشگاه مملو از هواداران داماش را به حالت انفجار رساند و شادی را به تیفوسی های رشتی هدیه کرد. ۱۵ دقیقه بعد از گل اول داماشی ها مجددا روی پرتاپ اوت کنعان طاهرنژاد و ضربه مهاجم خودی به گل دوم بازی رسیدند اما کمک داور اول در یک صحنه بحث برانگیز و جنجالی با بالا بردن پرچم خود گل داماشی ها را مردود اعلام کرد تا آنها اعتراض شدیدی نسبت به کمک داور این بازی داشته باشند.

در نیمه دوم بازی در حالیکه داماش بدنبال افزایش تعداد گل های خود بود این نیروی زمینی بود که در دقیقه ۵۵ بازی روی اشتباه مرگبار و دفع ناقص جاسم یاسرالهی دروازه بان داماش توسط عارف رستمی به گل تساوی رسید تا ورزشگاه غرق در سکوت شود اشتباه یاسرالهی در دروازه ای روی داد که پیش از این محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی تبریز نیز در این دروازه برابر سپیدرود رشت دچار اشتباه و منجر به شکست ، دور شدن تیمش از کورس قهرمانی و صد البته ایجاد حرف و حدیث پشت سر خود شده بود.

پس از گل تساوی نیروی زمینی حملات داماشی ها روی دروازه سربازان نیروی زمینی شدت بیشتری گرفت اما باز این شاگردان روانخواه بودند که در دقیقه ۸۶ موفق شدند گل دوم و تیر خلاص را توسط امیرحسین غلامی شلیک کرده و در نهایت صعود خود را به رقابت های لیگ یک مسجل کنند.

پس از سوت پایان بازی نیز کادرفنی داماش که به شدت به نحوه قضاوت تیم داوری خصوصا کمک داور اول بازی معترض بودند و اعتقاد داشتند گل دوم آنها به شکل صحیح به ثمر رسیده اما کمک داور آن را به اشتباه مردود اعلام کرده به سمت وی حمله ور شده و با ضرب و شتم او صحنه های زشتی را در ورزشگاه سردار جنگل خلق کردند.