۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
روانخواه جزء مربیان آینده دار فوتبال کشور خواهد بود؛

مددی : اشتباهات داوری در کل دنیا اتفاق می افتد

هافبک نیروی زمینی تهران جوان گرایی و جوان بودن بازیکنان این تیم را عامل موفقیت تیم نیروی زمینی تهران دانست.
کد خبر: ۹۶۵۶۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ حسین مددی در خصوص بازی دیروز داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت، بازی برگشت برای ما بسیار سخت شده بود تیم داماش از تیم های ریشه دار و خوب استان گیلان محسوب می شود و در هر بازی خانگی از حضور هواداران پرشور خود بهره می برد در دیدار دیروز نیز همین موضوع در ورزشگاه برقرار بود و می توانم بگویم یک شهر حامی این تیم در دیدار روز گذشته بود اما تیم جوان ما در دیدار برابر داماش با تمرینات منظمی که در طول هفته برگزار کرده بود بازی خوب و منطقی را ارائه داد.
مددی افزود : بازی را خوب شروع نکردیم اما در ادامه توانستیم بر بازی مسلط شویم و با تمرکز بالایی فوتبال بازی کنیم در نیمه دوم با صحبت هایی که کادرفنی با بازیکنان داشت موفق شدیم تاکتیک های مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و در نهایت با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

بازیکن نیروی زمینی تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جوان گرایی و جوان بودن اکثر بازیکنان این تیم در عملکرد خوب و موفقیت نیروی زمینی در فصل گذشته تاثیر گذار بود بیان داشت : صد در صد تاثیر مثبتی داشت. به طور میانگین در سطح فوتبال کشور بین سه تیم جوان و حاضر در مسابقات بزرگسالان کشور هستیم و بازیکنان جوان و با استعدادی را در اختیار داریم و اجرای تدابیر و تاکتیک های آقای روانخواه خیلی در روند صعودی و موفقیت تیم ما تاثیر گذاشت البته این روند صعودی مدتی طول کشید تا برقرار شود و علت آن عدم هماهنگی بازیکنان بود به طوری که اگر دقت کرده باشید در نیم فصل اول نتایج بهتری نداشتیم اما با ایجاد هماهنگی بین بازیکنان نتایج تیم در نیم فصل دوم فوق العاده شد و موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مددی در خصوص اینکه چه شد که در فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران را برای ادامه فعالیت فوتبالی خود انتخاب کرد گفت : قبل از اینکه مشمول خدمت سربازی شوم دانشجو بودم و وقتی فارغ التحصبل شدم به دلیل عدم گذراندن خدمت سربازی نمی توانستم در تیمی فعالیت داشته باشم که به همین دلیل مجبور شدم عازم خدمت سربازی شوم و با مشورت با سایر بازیکنان و اهالی فوتبال و کسانی که با آقای روانخواه همکاری داشتند تصمیم گرفتم که خدمت سربازی را در تیم نیروی زمینی تهران بگذرانم.

وی در مورد گل دوم داماش گیلان که به نادرستی توسط کمک داور اول بازی آفساید اعلام شد گفت : به هر حال اشتباهات داوری در هر بازی پیش می آید و دقیقا مشابه همین صحنه در دیدار آخر ما در مرحله گروهی برابر پاس همدان اتفاف افتاد و گل دوم و صحیح ما را به اشتباه آفساید اعلام کردند که اگر آن گل گرفته می شد روند بازی تغییر می کرد و ما می توانستیم با برتری در آن بازی مستقیما به رقابت های لیگ یک صعود کنیم. به هر حال اشتباه داوری بود و ما آن را پذیرفتیم در بازی برابر داماش نیز تیم داوری بازی اشتباهاتی داشت و با توجه به نظر چند کارشناسان گل دوم آنها صحیح بود اما اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و در کل دنیا اتفاق می افتد.

مددی در خصوص اتفاقات بعد بازی با داماش نیز تصریح کرد : وقتی سوت پایان بازی توسط داور زده شد چند تن از کادرفنی داماش به سمت کمک داور اول بازی حمله ور شدند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که پس از ایجاد جو ملتهب سرپرست تیم به سرعت بازیکنان را جمع و به داخل رختکن هدایت کرد و ما بیشتر از این چیزی ندیدیم و نمی دانیم.

هافبک نیروی زمینی تهران در مورد کیفیت مسابقات لیگ دسته دوم در فصل گذشته بیان کرد : کیفیت مسابقات در فصل گذشته نسبت به فصول گذشته بهتر بود در فصول گذشته بازی ها در چهار گروه برگزار می شد و این موضوع شرایط را سخت و نظارت بر مسابقات را کمتر کرده بود. اما در فصلی که گذشت کیفیت و نظم مسابقات بهتر بود اما شرایط چمن ورزشگاه ها مطلوب نبود که امیدوارم این معضل نیز در فصل های آینده برطرف شود.

مددی در خصوص نحوه قراردادهای باشگاه نیروی زمینی تهران با بازیکنان گفت : اکثر بازیکنان در این تیم سرباز هستند و خدمت سربازی خود را در تیم سپری می کنند اما در بحث حقوق مسئولان در فصل گذشته حقوقی را در نظر نگرفتند اما با صعود تیم به لیگ یک مسئولان باشگاه و ستاد تربیت بدنی نیروهای مسلح قول هایی را مبنی بر حمایت از تیم داده اند و قرار بر این شده است به صورت ماهیانه حقوقی را برای بازیکنان در نظر بگیرند. حمایت های مسئولان در فصل گذشته از تیم خوب بوده و امیدواریم این حمایت ها در فصل آینده نیز ادامه دار باشد.

وی در خصوص اینکه چه مدت از قرارداد خود با تیم نیروی زمینی تهران باقی مانده است گفت : من در حال حاضر خدمت سربازی ام را در این تیم می گذرانم و با توجه به اینکه یک سال از خدمت سربازی ام باقی مانده است یک سال دیگر در خدمت این تیم خواهم بود.

او در خصوص حس همکاریش با امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی تهران گفت : همکاری با آقای روانخواه تجربه متفاوتی بود با چند مربی در طول فعالیت فوتبالیم همکاری داشتم اما تفکرات آقای روانخواه نسبت به سایر مربیان بروز است و به جرئت می توانم بگویم یکی از مربیان آینده دار فوتبال کشورمان خواهند بود.

هافبک سابق آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که چه علتی سبب شده است که این تیم با وجود تلاش های مسئولان به لیگ برتر صعود نکند اظهار داشت : همه ساله حمایت مسئولان در اوایل فصل از آلومینیوم اراک خوب بوده اما در اواسط فصل تغییرات مدیریتی در شرکت ایرالکو و کارخانه آلومینیوم سبب می شود تا مدیریت جدید سیاست و اولویت تسویه با طلبکاران و بدهی های مدیران قبلی را در پیش بگیرد و حمایت آنچنانی از تیم درست در مواقعی که تیم نیاز به حمایت دارد را نداشته باشند‌ و این عدم مدیریت باعث می شود به تیم ضربه وارد شود و در نهایت تیم به لیگ برتر صعود نکند و حسرت اراکی ها را چندین ساله کند.

مددی افزود : در این چند سال در حق بازیکنان اراکی جفا شده است اراک تنها شهری است که در آن هیج وقت قدر استعدادهای خودش را ندانسته بازیکنان با استعداد زیادی در این شهر وجود دارد که لیاقت بازی در لیگ های بالاتر هستند اما عدم حمایت مسئولان و مربیانی که در تیم های اراک مشغول هستند از این بازیکنان سبب شده تا با جفا در حق بازیکنان بومی آنها بیشتر در چشم نباشند و این سبب می شود که این استعدادها در اراک نابود شوند.