۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
در لیگ نوزدهم VAR به صورت داخلی استفاده می شود!

سیف الله پور : مرحله سوم اردوی تیم ملی سخت و پرفشار خواهد بود

مدیر تیم ملی نوجوانان برنامه های آتی تیم ملی برای آماده سازی جهت شرکت در مسابقات را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۶۳۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ پیروز سیف الله مدیر تیم ملی نوجوانان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص برنامه های تیم ملی برای آماده سازی جهت شرکت در مسابقات اظهار داشت : اردوی مرحله اول استعدادیابی تیم با حضور کادرفنی جدید متشکل از حسین عبدی به عنوان سرمربی ، محمدرضا مهدوی به عنوان مربی ، محمد حبیبی به عنوان مربی دروازه بانان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ فروردین سال جاری به مدت چهار روز برگزار کردیم.

سیف الله پور افزود : در حال حاضر مشغول برگزاری اردو برای انتخاب بازیکنانی که از قبل از طریق استعدادیاب ها شناسایی شده و به کادرفنی تیم ملی معرفی شدند هستیم که در چند گروه ۲۶ یا ۲۷ نفره به اردو دعوت شده و پس از شرکت در اردو و آنالیز توسط مربیان، نهایتا در اردوی پایانی که قرار است در اواخر یا اوایل خردادماه برگزار شود ۴۰ نفر از نفرات حضور یافته در اردو انتخاب و لیست نهایی اعلام می شود.

مدیر تیم ملی نوجوانان افزود : مرحله دوم از ۱۶ اردیبهشت با ۲۵ بازیکن آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت طبق برنامه ریزی های انجام شده سومین مرحله استعدایابی نیز از ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار و در نهایت اردو مقدماتی نیز از ۱۸ خرداد آغاز و ۳۰ خرداد به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد : در مرحله دوم تعدادی از بازیکنان غربال شده و بازیکنان انتخابی در مرحله دوم به لیست بازیکنان انتخابی مرحله اول اضافه شده و نهایتا در مرحله سوم نیز که در اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد گروه سوم نیز غربال شده و نهایتا ۴۰ نفر انتخاب خواهند شد.

سیف الله پور در خصوص اینکه در مراحل برگزار شده بازی دوستانه ای نیز انجام شده است یا خیر و اینکه آیا برنامه ای برای در نظر گرفتن بازی دوستانه در کار خواهند داشت گفت : در مراحل انجام شده تمام تمرکز کادرفنی بر روی انتخاب بازیکن بوده و دیداری دوستانه ای برگزار نشده و فعلا نیز برنامه ای برای انجام بازی دوستانه از سوی کادرفنی به ما اعلام نشده است.

او ادامه داد : در مرحله سوم کار ما پرفشار و سخت خواهد شد چرا که از بین مجموع نفرات باید ۴۰ نفر انتخاب شود و برای اینکه تمامی بازیکنان بایستی زیر ۱۶ سال باشند از آنها آزمایش استخوان گرفته خواهد شد تا دچار اشتباهی نشویم.

مدیر تیم ملی نوجوانان در خصوص همکاری باشگاه ها با تیم ملی بیان داشت : باشگاه ها نهایت همکاری را با ما داشتند و جا دارد از همه باشگاه ها به خاطر همکاری مناسب شان تقدیر و تشکر کنم..
ترند های روز