۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
پیش بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

از دربی شمال و جنوب تا کار راحت اصفهانی ها در این هفته

هفته پانردهم لیگ برتر بانوان کشور این هفته زیر نور برگزار خواهد شد تا تجربه ای جدید برای بازیکنان باشد.
کد خبر: ۹۶۶۳۴
از دربی شمال و جنوب تا کار راحت اصفهانی ها در این هفته


به " گزارش دی اسپورت " ، هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان کشورمان از فردا جمعه و برای اولین بار پس از افطار و از ساعت 21 در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدارهای شاهد دو دربی حساس در شمال و جنوب کشورمان ، و بازی راحت اصفهانی ها در این هفته خواهیم بود.

شهرداری سیرجان – شهرداری بم : حساس و دیدنی در دربی ال کرمانیکو

در حساسترین بازی این هفته تیمهای اول و دوم جدول در ورزشگاه تختی شهر سیرجان به داوری سالما رضوی به مصاف هم می روند که از حساسیت خاصی برخوردار است .
شهرداری سیرجان میزبان این دیدار و تیم دوم جدول در حالی به مصاف همنام هم استانی خود خواهد رفت که در بازی رفت در بازی نزدیک نتیجه را واگذار کرد و در این دیدار به قصد انتقام و همچنین پاره کردن نوار پیروزی های متوالی مدعی شماره یک قهرمانی پا به این دیدار خواهد گذاشت.
دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در هفته چهاردهم سه امتیاز به حساب آنها واریز شده بود که شهرداری سرجان در خانه با دو گل در بازی جنجالی همیاری ارومیه را شکست داد و بمی ها نیز با عدم حضور حریف شیرازی خود برنده بازی اعلام شدند.
اما در این فصل شهرداری بم مدعی شماره یک قهرمانی لقب گرفته و با 14 برد متوالی بدنبال رکورد زنی است تا مسیر خود را تا پایان فصل ادامه دهد و ششمین قهرمانی خود را جشن بگیرد.
شاگردان مرضیه جعفری با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و فاصله ای 7 امتیازی با حریف سیرجانی خود انداخته اند و قطعاً در دیدار فردا نیز بدنبال شکست ناپذیری خود هستند.

سپیدار مازندران – ملوان بندر انزلی : دربی شمالی ها در شب مهتاب

در دیگر دیدار حساس این هفته و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم فوتبال سپیدار مازندران میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود تا ضمن جبران شکست دور رفت امیدوار به جدا شدن از انتهای جدول باشد و به آینده امیدوار تر باشد.
شاگردان سارا آذری علیرغم حضور در رده های پایانی جدول ، نمایش خوبی به لحاظ فوتبالی ارائه می دهند و با بازیکنان جوان و آینده دار خود تا آخرین لحظه مقابل حریفان می جنگند و پا پس نمی کشند.
مازنی ها در دیدار قبلی و در بوشهر در حالی که نیمه اول با دو گل از میزبان خود جلو بودند مقابل گرمای شدید شهر بوشهر کم آوردند و با دریافت سه گل بازی را واگذار کردند و شش بازیکن خود را بدلیل افت فشار راهی بیمارستان کردند.

اما گلادیاتورهای شهر انزلی که این روزها علاوه بر مشکلات شدید مالی با کمبود بازیکن مواجه هستند در هفته چهاردهم و با حضور مریم ایراندوست در زمین مسابقه آذرخش را گلباران کردند و شش گل را به هواداران پرشور خود هدیه کردند و در این دیدار بدنبال شکست حریف خود خواهند بود.

اما در سایر دیدارها دو تیم اصفهانی لیگ نبردی سخت برای رده سومی جدول با حریفان خود دارند که سپاهان پس از برد شیرین هفته گذشته در خارج از خانه مقابل راهیاب ملل این هفته به مصاف همیاری ارومیه خواهد رفت که در سیرجان بازی را واگذار کرده بود و سمیه شهبازی و تیمش چاره ای جز برد در این دیدار نخواهند داشت .

بیان محمودی و شاگردانش در تیم ذوب آهن نیز امسال تیم آماده ای را روانه مسابقات کردند و در حالی به مصاف تیم بحران زده و قعرنشین خلیج فارس شیراز خواهند رفت که در هفته چهاردهم در خانه به سختی با یک گل از سد پالایش گاز ایلام عبور کردند و در شیراز نیز کار سختی نخواهند داشت.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان کشور :

شهرداری سیرجان – شهرداری بم
سپیدار مازندران – ملوان بندر انزلی
سپاهان اصفهان – همیاری ارومیه
خلیج فارس شیراز – ذوب آهن اصفهان
پالایش گاز ایلام – پارس جنوبی بوشهر
آذرخش تهران – راه یاب ملل مریوان

جدول لیگ برتر در پایان هفته چهاردهم :

از دربی شمال و جنوب تا کار راحت اصفهانی ها در این هفته
ترند های روز