۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
با دیدن هواداران داماش به شوک رفتیم؛

رستمی : آل کثیر گفت خطای پنالتی نبود!

هافبک نیروی زمینی تهران استقبال هواداران داماش و رشتی را از تیم نیروی زمینی بی نظیر دانست.
کد خبر: ۹۶۶۶۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ عارف رستمی در خصوص بازی داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی با پاس همدان باید کار را تمام می کردیم اما متاسفانه این مهم تحقق نیافت و به مرحله پلی آف راه یافتیم در بازی دور رفت پلی آف نیز موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم اما از بدشانسی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد اما یک مزیتی که داشت موفق شدیم دروازه مان را بسته نگه داریم و گلی را دریافت نکنیم.

رستمی ادامه داد : در بازی برگشت جو سنگینی را هواداران داماش ایجاد کرده بودند و این موضوع سبب شد تا بازیکنان تیم ۲۰ دقیقه اول در شوک به سر ببرند و گل اول را دریافت کنیم اما بین دو نیمه آقای روانخواه صحبت های انگیزشی با بازیکنان داشتند که صحبت های ایشان تاثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان گذاشت و با بازیکنان نیز هم قسم شدیم تا نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم و بازی را به سود خودمان به اتمام برسانیم.

هافبک نیروی زمینی تهران در خصوص گل دوم صحیح تیم داماش که به درستی به ثمر رسید اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد گفت : گل دوم داماشی ها صحیح بود و هیچ خطایی رخ نداد اما داور بازیکن زننده گل را با دیگر بازیکن داماش که در آفساید بود اشتباه گرفت و اعلام آفساید کرد! اما گل اول آنها نیز که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید پنالتی نبود و علی آل کثیر مهاجم داماش گفت که پای من به صورت دروازه بان برخورد کرده است!

زننده گل اول نیروی زمینی تهران مقابل داماش گیلان در مورد گل خود که سبب به تساوی کشیدن بازی شد گفت : گلی که به ثمر رساندم دقیقا روی تاکتیکی بود که از اول فصل روی آن کار کرده بودیم و در این بازی توانستیم به خوبی در زمین پیاده کنیم و در نهایت منجر به گل شود.

رستمی با بیان اینکه تیم نیروی زمینی بهترین انتخابش در فصل گذشته برای ادامه فعالیت فوتبالیش بوده است گفت : زمانی که تصمیم بر همکاری با باشگاه نیروی زمینی داشتم این تفکر را در ذهن داشتم که با توجه به اینکه خدمت مقدس سربازی را در تیم مقاومت گذراندم و نظامی بودن تیم نمی تواند انتخاب خوبی باشد و از لحاظ مالی کمکم کند اما پس از گذشتن چند هفته از نیم فصل اول به این نتیجه رسیدم که بهترین انتخاب را داشتم.

او با بیان اینکه نیم فصل اول عملکرد مناسبی در تیم نیروی زمینی نداشت بیان کرد : در نیم فصل اول عملکرد مناسبی نداشتم اما در نیم فصل دوم موفق شدم عملکرد خوبی داشته باشم و به نمایش بگذارم و تا پایان نیم فصل اول ۵ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل بدهم و تاثیر مثبتی در صعود تیم به رقابت های لیگ داشته باشم.

هافبک نیروی زمینی تهران در خصوص کیفیت مسابقات لیگ دسته دوم گفت : کیفیت مسابقات از لحاظ فنی و نظم و انضباط خوب بود و فکر می کنم با توجه به همگروهی با تیم های باکیفیت کمتر کسی تیم ما را مدعی می دانستند اما در فصل گذشته فوتبالی را به نمایش گذاشتیم که هیچ تیمی برابر ما حرفی برای گفتن نداشت.

رستمی در مورد اتفاقات پس از بازی با داماش گیلان اظهار داشت : در بازی با پاس همدان گل دوم ما را هم آفساید اعلام کردند در حالیکه اگر گل ما را صحیح اعلام می کردند شاید شرایط فرق می کرد و ما با برتری در آن بازی می توانستیم به شکل مستقیم صعود کنیم اما پس از بازی هیچ یک از افراد کادرفنی و بازیکنان این اجازه را به خودمان ندادیم تا به داور بازی حمله کنید و او را مورد ضرب و شتم قرار دهیم هیچ اعتراضی هم به داور نداشتیم. در بازی با داماش نیز به سرعت راهی داخل رختکن شدیم تا تنشی بین بازیکنان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه هیچ بی احترامی از سوی هواداران داماش در طول بازی به تیم آنها نشد گفت : قبل از بازی فکر نمی کردیم که ظرفیت استادیوم تکمیل شود اما به غیر از جایگاهی که برای هواداران ما در نظر گرفته بودند ظرفیت تمام جایگاه ها پر شده بود و از لحظه ای که برای گرم کردن به زمین آمدیم تا پایان بازی یک سر و یک صدا تیم محبوب شان را مورد تشویق قرار دادند و هیچ بی احترامی از آنها ندیدیم و در کل استقبال بی نظیری داشتند.

رستمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در فصل گذشته عملکردش راضی کننده و مطلوب بود یا خیر گفت : همانطور که گفتم در نیم فصل اول تعریفی نداشتم اما در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده ای داشتم و توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم.