۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
از زبان مدیرعامل

برنامه‌های باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: پیمانکار افزایش گنجایش ظرفیت ورزشگاه امام علی مشخص شده و به زودی کار عمرانی را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۶۷۰۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس و در خصوص اقدامات اولیه باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر گفت: بعد از صعود به لیگ برتر، ما دو تیم را تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم با کیفیت بهتری در مسابقات حاضر شویم.

جواهری تصریح کرد: یک تیم از بین مدیران یاشگاه و اعضای هیات مدیره تشکیل شده که به مسائل انتخاب کادرفنی و بازیکنان می‌پردازد. تا بتوانیم در لیگ برتر جایگاه شایسته‌ای به دست بیاوریم. هدف ما در سال اول تثبیت جایگاه در لیگ برتر است. اولین اقدامی که انجام دادیم تمدید قرار داد وینگو بگوویچ بود و او بعد از تمدید قرار و با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر هنوز ادامه دارند، به مدت دو هفته به کرواسی رفت.

وی در ادامه و در مورد اینکه آیا بگوویچ لیستی را به باشگاه داده،گفت: قرار شد با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر هنوز در جریان هستند، صبر کنیم تا این مسابقات به اتمام برسند و پس از آن وارد مذاکره با بازیکنان بشویم چون معتقدیم در حال حاضر صحبت کردن با بازیکنان کار حرفه‌ای و اخلاقی نیست. منتظریم تا بگوویچ از مرخصی برگردد و با توجه به لیست سرمربی و تعداد بازیکنان ورودی در این مورد تصمیم بگیریم.

مدیرعامل گل گهر در مورد اینکه آیا بودجه‌ای برای نقل و انقالات تابستانی در نظر گرفته‌اند، گفت:‌خیر، هنوز بودجه‌ای برای نقل و انتقالات در نظر نگرفته‌ایم. قصد داریم تا در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه در این مورد تصمیم گیری کنیم.

جواهری در ادامه اظهار داشت: تیم دوم ما در حوزه عمرانی فعالیت می‌کند که از میان مدیران شرکت گل گهر تشکیل شده است. آن‌ها در جهت تکمیل زیر ساخت‌های ما در لیگ برتر تلاش می‌کنند. قرار است چمن ورزشگاه گل گهر عوض شود و از چمن طبیعی استفاده کنیم. همچنین گنجایش این ورزشگاه را با احداث سکوهای روبروی به 6هزار نفر می‌رسانیم. در موازات با این اقدام، قرار است گنجایش ورزشگاه امام علی سیرجان را هم از 8هزارنفر به 15هزار نفر برسانیم. پیمانکار افزایش گنجایش ظرفیت ورزشگاه مشخص شده و به زودی کار عمرانی را آغاز می‌کند. 

وی در پایان افزود: نورافکن‌های ورزشگاه نیز تا کمتر از یک ماه دیگر، به همت اداره ورزش و جوانان استان کرمان و همچنین شهرستان سیرجان احداث خواهند شد.

انتهای پیام/ 


منبع: فارس
ترند های روز