۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

ویسی : صحبتی در مورد عدم تیم‌داری شهرداری بوشهر نکردم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، گفت: مطالب مطرح شده‌ در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تعامل خوبی در مجموعه باشگاه‌، هیات مدیره‌، شورای شهر و مسئولان استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۸۲۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ‌‌شاهین شهرداری بوشهر‌، عبدالله ویسی ‌در خصوص مطالب منتشر شده از او‌ مبنی بر عدم تیمداری شهرداری بوشهر را تکذیب کرد و گفت:مطالب مطرح شده‌ در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر را با جدیت تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تعامل خوبی در مجموعه باشگاه‌، هیات مدیره‌، شورای شهر و مسئولان استان وجود دارد و همه می خواهند به حضور آبرومندانه تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر کمک کنند.

‌ویسی افزود‌ : بنده دو برنامه برای بستن تیم به هیات مدیره باشگاه تقدیم کرده‌ام در همین راستا مدیریت و هیات مدیره محترم در حال بررسی برنامه ها هستند و قرار است به زودی نظر نهایی خود را اعلام کنند.

‌وی تاکید کرد : اولویت اول تا دهم من حضور در تیم شهرداری بوشهر است و شرایط خوبی با حضور مدیران، مسئولان و بازیکنان و هواداران که همه دل در گرو موفقیت تیم دارند برقرار است و می توانیم فصل خوب و درخشانی را پشت سر بگذاریم‌.

‌ویسی در پایان، تصریح کرد : به هواداران دوست داشتنی شاهین اطمینان خاطر می‌دهم در صورت حضور تمام تلاشم را برای خوشحال کردن آنها بکار ببندم و از این عزیزان خواهش دارم به شایعات توجه نکنند و با اتحاد و همدلی همچون فصلی که گذشت استوار و محکم به موفقیت تیمشان کمک کنند.
ترند های روز