۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
پیش بازی هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان کشور

نبرد حساس کرمانی ها و اصفهانی ، ملوانان به مریوان رسیدند

هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان کشور با برگزاری 6 دیدار حساس در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۸۷۹
نبرد حساس بین کرمانی ها و اصفهانی ، ملوانان به مریوان رسیدند

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان کشور از روز جمعه 27 اردیبهشت ماه و از ساعت 20:30 در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار نبرد کرمانی ها با اصفهانی و همچنین راه یاب در مصاف با ملوان دیدنی خواهد بود.

شهرداری بم - سپاهان اصفهان : بازی بزرگ هفته

در حساسترین و دیدنی ترین بازی هفته تیم فوتبال شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر به مصاف سپاهانی خواهد رفت که با 34 امتیاز جایگاه سومی را در اختیار دارد و در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و قصد دارد روند خوب خود را ادامه دهد.

بمی ها در حالی میزبان زرد پوشان اصفهانی خواهند بود که در هفته گذشته و در دربی ال کرمانیکو نوار پیروزی های آنها پاره شد تا با تساوی یک بر یک به دنبال شکست سپاهان و از سر گیری دوباره پیروزی های خود باشند.

ذوب آهن اصفهان - شهرداری سیرجان : اصفهانی ها شهرداری چی ها را امیدوار خواهند کرد؟

در دومین دیدار حساس این هفته ذوب آهن میزبان شهرداری سیرجان خواهد بود که سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود تا به دیدارهای آینده امیدوار تر باشند.

ذوب آهن که در هفته گذشته با 6 گل خلیج فارس شیراز را گلباران کرد در حالی به مصاف شهرداری سیرجان می رود که امیدوار است با کسب این سه امتیاز و شکست همشهری اش از بمی ها و هم امتیاز با شهرداری سیرجان در جایگاه سوم قرار بگیرد.

اما شاگردان مریم جهانجاتی که در هفته پانزدهم دست به کار بزرگی زدند و با پاره کردن نوار پیروزی های پیاپی شهرداری بم به قهرمانی امیدوار شدند بر خلاف ذوبی ها فکر می کنند و در این دیدار چاره ای جز برد نخواهند داشت تا با توقف بمی ها در خانه مقابل سپاهان بیشتر به قهرمانی امیدوارتر بمانند.

راهیاب ملل مریوان - ملوان بندر انزلی : نبرد شش امتیازی 

تیمهای راهیاب ملل مریوان و ملوان بندر انزلی در دیگر دیدار حساس این هفته در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هرد و تیم نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت تا از صف مدعیان عقب نمانند.

راهیاب با شرمین رحمتی در خانه بدنبال دومین برد متوالی خود خواهد بود تا فاصله خود با ملوان را بیشتر کند و مریم ایراندوست و شاگردانش با برد بیش از سه گل می توانند راهیاب را در خانه اش زمین گیر کنند و جای این تیم مریوانی را در مکان پنجم بگیرند.

اما در ادامه رقابت ها نبرد تیمهای هفتم تا دوازدهم جدول نیز دیدنی خواهد بود که نکته مهم در خصوص سه دیدار اینکه همیاری با اولین تجربه خانم الناز دوات گر به مصاف آذرخش تهران خواهد رفت.

برنامه سه دیدار باقی مانده لیگ برتر بانوان به شرح زیر می باشد:

همیاری ارومیه - آذرخش تهران

پارس جنوبی بوشهر - خلیج فارس شیراز

پالایش گاز ایلام - سپیدار مازندران
ترند های روز