۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

قلعه‌نویی: به نتیجه دیدار پرسپولیس کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ماحصل یک سال زحمت تیم سپاهان، بازی فردا است و شاید این بازی از بازی با پرسپولیس هم مهم‌تر باشد.
کد خبر: ۹۶۸۸۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه که در فصل جاری به فوتبال ایران خدمت کردند و نیت خدایی داشتند به‌خصوص مسؤولان خوب در استان اصفهان، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: خبرنگاران رسالت عظیم‌تری دارند، کمترین حاشیه بود و حمایت کرده‌اند.
وی یادآور شد: ماحصل یک سال زحمت تیم سپاهان، بازی فردا است و شاید این بازی از بازی با پرسپولیس هم مهم‌تر باشد.

سرمربی سپاهان افزود: حب و بغض‌های زیادی شامل حال ما شد اما در این جایگاه قرار گرفتیم و اگر بازی سخت فردا را ببریم، کار دشواری کرده‌ایم زیرا استقلال جوانان باانگیزه دارد.
وی در ادامه بیان داشت: به بازیکنان گفته‌ام جلو استقلال خوزستان انگیزه بیشتری داشته باشند، نباید به بازی پرسپولیس کاری داشته باشیم و فقط به استقلال خوزستان فکر می‌کنیم؛ فردا بردن برای ما مهم است.
قلعه‌نویی همچنین گفت: از سبحانی، عظیمیان، مدیر عامل، بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم؛ یک عزت و جایگاه خوب برای سپاهان به دست بیاوریم البته همیشه سپاهان بوده است و هرجا می‌رود استادیوم پر است و از استانی فراتر می‌رود.
سرمربی سپاهان عنوان داشت: همین که بازی را می‌بینند یعنی پیشرفت کرده‌ایم، هفته قبل 2 هزار تماشاگر بوده است؛ بازی تراکتورسازی و سپاهان تماشاگر بیشتری نسبت به بازی تراکتورسازی و پرسپولیس دارد، از این بابت خوشحال هستیم و امیدوارم با یک 3 امتیاز خوب حداقل دومی را تثبیت کنیم.
وی در خصوص شانس قهرمانی تصریح کرد: در لیگ 88 این اتفاق برای من در مشهد افتد، سپاهان در 3 سال گذشته شرایط خوبی نداشت, امسال از نظر بودجه پنجم بودیم و کم‌لطفی نیز نسبت به ما شد و که اگر نبود با اختلاف صدرنشین بودیم و در بازی گذشته برای همه مردم مشخص شد که واقعاً یک چیزایی هست و این برای ما مهم بود.
قلعه‌نویی در ادامه بیان داشت: بازیکنان از همه وجود مایه گذاشتند، عید نوروز 24 ساعت تعطیل کردیم اما جابجایی‌هایی در بازی‌ها صورت گرفت، ما و پدیده معادلات آقایان را به هم ریختیم، امیدوارم سپاهان و پدیده آسیایی شوند.
سرمربی سپاهان افزود: دقیقه 3 پنالتی که نبود گرفته شد و دقیقه 17 پنالتی ما گرفته نشد، خیلی سخت شد و به بازی برگشتیم، اگر فردا ببریم کار بزرگی را انجام داده‌ایم که من کم‌ترین سهم را داشته‌ام.
وی در خصوص ادامه کار با سپاهان گفت: گزینه اول و دوم و سوم من سپاهان است اما باید شرایط آماده شود، سال بعد متر ما فرق دارد؛ مردم و شهر اصفهان و هواداران سپاهان را دوست دارم و با همه وجود دوست دارم بمانم، دوست دارم نهالی که کاشته‌ام را سودش را ببرم.
قلعه‌نویی عنوان کرد: یک بار جلسه داشته‌ایم و برنامه‌هایمان را داده‌ایم و امیدوارم خبرهای خوبی برسد، آدم حرفه‌ای هستم و حتی می‌توانند با گزینه دیگری صحبت کنند و زمان را از دست ندهند؛ هیچ تیم دیگری با من صحبت نکرده است.
سرمربی سپاهان ادامه داد: شاید نظرشان روی من نباشد و نمی‌توانم خودم را تحمیل کنم، اگر آسیایی شویم باید بازیکنانی در حد آسیا بگیریم، همیشه طرفدار سپاهان می‌دانم که همیشه به من احترام گذاشتند و به همین دلیلی به سپاهان بازگشتم، ذوب‌آهن نیز به من همیشه احترام گذاشته است، امیدوارم توافق دوطرفه باشد؛ قرارداد دو ساله است اما برای جزئیات در سال دوم باید به توافق رسید.
وی خاطرنشان کرد: 2 بازیکن خارجی داریم که باکیفیت‌ترین بازیکنان بوده‌اند، امیدوارم شرایط اقتصادی به حالت عادی بازگردد و مشکلی باری جذب بازیکن خارجی وجود نداشته باشد.
قلعه‌نویی در پایان گفت: گذاشتن سقف قرارداد تصمیم آبکی بود که باعث شد قراردادها زیاد شود و طرح شکست خورد، آمدن بازیکنان خارجی به فوتبال ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/ک


منبع: فارس