۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
سیستم بازی شهرداری فومن اشتباه بود؛

اخباری : کسب عنوان آقای گلی دست آورد بزرگی برایم بود

سجاد اخباری آقای گل لیگ دو می گوید سال سختی را پشت سر گذاشتند اما با این حال با غیرت بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم سهمیه شهر فومن و استان گیلان را در رقابت های لیگ دسته دوم حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۶۹۲۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ سجاد اخباری در خصوص وضعیت فصل گذشته شهرداری فومن در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : فصل گذشته فصل وحشتناکی برای شهرداری فومن بود چرا که بازیکنان تیم از لحاظ مالی و امکاناتی سال سختی را پشت سر گذاشتند اما با این حال با غیرت بازیکنان و حمایت هواداران خوبمان توانستیم حداقل امتیازها را کسب کنیم و سهمیه شهر فومن و استان گیلان را در رقابت های لیگ دسته دوم حفظ کنیم.

اخباری در خصوص کسب عنوان آقای گلی مشترک خود در پایان فصل گذشته لیگ دسته دوم بیان داشت : در چند سال اخیر سختی ها ، زحمات و تلاش های زیادی را انجام دادم و فکر کنم تلاش هایم در این چند سال فصل گذشته به ثمر نشست البته می توانستم بیش تر از ۱۲ گل بزنم اما تغییر کادرفنی ، سیستم و سبک بازی تیم سبب شد به این مهم دست نیابم به نظرم اگر با همان سیستم ۲-۴-۴ لوزی بازی می کردیم می توانستم حداقل ۱۶ گل به ثمر برسانم ولی باز خدا را شکر که توانستم به عنوان آقای گلی مشترک دست یابم که این نیز دست آورد بزرگی برای من محسوب می شود.

مهاجم شهرداری فومن در خصوص تغییرات در کادرفنی این تیم و کسب نتایج ضعیف و دوری از کورس صعود گفت : ما در فصل گذشته مدعی صعود به لیگ یک بودیم و اگر در چند بازی خانگی نتایج لازم را می گرفتیم در کورس صعود باقی می ماندیم اما نظر کادرفنی این بود که در بازی های خانگی نیز با یک مهاجم کار را در زمین مسابقه دنبال کند. آقای ناظمی معتقد به سیستم تک مهاجمه هستند که فکر نمی کنم زمین ورزشگاه های موجود در لیگ دسته دوم جوابگوی پیاده کردن چنین سیستم هایی باشد. البته تغییر کادرفنی و مدیریت از یک لحاظ برایمان خوب بود چرا که توانستیم نزدیک به ۴۵ درصد از مطالبات را دریافت کنیم اما با این حال باز هم ۵۰ درصد از مطالبات مان را پرداخت نکرده اند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری فومن در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد افشین ناظمی در این تیم ناراضی است بیان کرد : با آمدن کادرفنی و مدیریت جدید همه خوشحال بودند و بر این باور بودیم که از لحاظ امکاناتی برای تیم خوب خواهد شد اما وقتی پای کار آمدیم دیدیم که در بازی های خانگی نیز با سیستم های تدافعی و تک مهاجمه کار را دنبال می کنیم در حالی که در نیم فصل اول با سیستم های تهاجمی بازی می کردیم و به تمام تیم ها که در شهر فومن میزبان آنها بودیم تا دقیقه ۲۱ حداقل با دو گل از حریفان پیش می افتادیم در کل به نظر شخصی خودم سیستم بازی شهرداری فومن در فصل گذشته اشتباه بود.

اخباری در خصوص اینکه چه علتی سبب شده است تا تیم شهرداری فومن طی فصول گذشته در وضعیت نامطلوبی از لحاظ مالکیتی قرار بگیرد اظهار کرد : اگر چه اسم تیم شهرداری فومن است اما یک ریال شهرداری فومن به این تیم هزینه نکرده و فقط اسم این تیم شهرداری فومن بوده است. عدم حمایت ها در نیم فصل اول سبب شده بود که تیم پیش از بازی ها اردویی را برگزار نکند و در هتلی مستقر نشود از لحاظ امکانات تمرینی نیز فقط با چهار توپ به تمرین می پرداختیم و کاور تمرین به تعداد بازیکنان تیم وجود نداشت با این حال با تمام سختی هایی که داشتیم در بازی های خانگی نتیجه لازم را کسب می کردیم.

وی افزود : در نیم فصل دوم با آمدن آقای پورحسینی مالک جدید، تیم از لحاظ امکاناتی تامین شد و امکانات خوبی را در اختیارمان قرار دادند اما تنها مشکل ما در نیم فصل دوم سبک بازی بود که همانطور گفتم هر سرمربی ایده و تاکتیک خاص خود را دارد.

بازیکن شهرداری فومن در خصوص مدت قرارداد خود با این تیم و هدف گذاریش در فصل جدید گفت : قرارداد من با شهرداری فومن یک ساله بود که با اتمام فصل مدت قراردادم نیز به پایان رسید و اگر خدا بخواهد دوست دارم در فصل جدید در رقابت های لیگ یک شاغل شوم.

آقای گل لیگ دسته دوم در پاسخ به این سوال که کیفیت مسابقات لیگ دسته دوم در فصل گذشته را چطور ارزیابی می کند بیان داشت : کیفیت مسابقات لیگ دسته دوم در فصل گذشته نسبت به سال های اخیر خوب بود و فکر می کنم کیفیت مسابقات نیز سال به سال بهتر می شود.

کاپیتان شهرداری فومن در خصوص اتفاقات بازی داماش و نیروی زمینی تهران نیز گفت : فکر می کنم اشتباهات داوری خیلی به ضرر تیم داماش بود و حیف شد که با این همه هزینه های صورت گرفته داماش به لیگ یک صعود نکرد. به عنوان یک گیلانی دوست داشتم تیم به لیگ یک صعود کند چرا که صعود داماش به نفع بازیکنان گیلانی بود. اما به هر حال خواست خدا بود که این چنین شود.
ترند های روز