۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

شهباززاده : بازیکنان سپاهان به نایب قهرمانی راضی نیستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در لیگ امسال تیم قابل احترامی بودیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم و نمایش خوبی داشتیم، بازیکنانمان هم انقدر بزرگ هستند که به این مقام قانع نشده و درصدد قهرمانی جام حذفی هستند.
کد خبر: ۹۷۰۰۷
به گزارش"دی اسپورت"، سجاد شهباززاده شامگاه پنج‌شنبه پس از پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان و کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که کار مهم را خودمان باید انجام دهیم، به این برد تحت هر شرایطی نیاز داشتیم زیرا پرسپولیس چه می‌برد یا نه ما به این برد احتیاج داشتیم، به همین خاطر بازی را با فشار آغاز کردیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به موقع به گل رسیدیم و در ادامه هم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی درباره جام حذفی نیز گفت: یک فصل خیلی خوب را با سپاهان سپری کردیم، از طرف مربیان و بازیکنان این را عرض می‌کنم، در بسیاری از مواقع عنوان‌های انفرادی را کسب کردیم و فکر می‌کنم در لیگ امسال تیم قابل احترامی بودیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم و نمایش خوبی داشتیم، بازیکنانمان هم انقدر بزرگ هستند که به این مقام قانع نشده و درصدد قهرمانی جام حذفی هستند.

شهباززاده تصریح کرد: فصل ما هنوز ادامه دارد و دوبازی خیلی حساس در جام حذفی داریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت خود در فصل آینده نیز بیان داشت: فعلا هیچ چیز در این زمینه مشخص نیست.

وی درباره امتیازاتی که در طول فصل برای سپاهان به دلایل مختلف از دست رفته است، اظهار داشت: برای هرتیمی ممکن است این اتفاقات رخ دهد، به دنبال بهانه تراشی در این زمینه نیستیم و همه سعی خود را کردیم، اما بدشانسی و سایر عوامل باعث شد در این رتبه تمام کنیم.