۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷
اختصاصی دی اسپورت

محمودی : بردن به چه قیمتی؟

بیان محمودی : روح فوتبال بالاتر از این مسائل حاشیه ای است و باید به آن احترام گذاشت.
کد خبر: ۹۷۰۶۰
محمودی : بردن به چه قیمتی؟

به " گزارش دی اسپورت " ، در پی مسائل حاشیه ای رخ داده در بازی شب گذشته تیمهای ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان سرمربی ذوبی های اظهاراتش را در این خصوص بیان کرد.

بیان محمودی با ناخوشایند خواندن این حواشی اظهار داشت : امروز روز خوبی برای فوتبال بانوان نبود و ما به حواشی و البته اشتباه فاحش کمک داور باختیم.

وی تصریح کرد : ما با یک گل عقب افتادیم و تیم حریف از همان نیمه اول دست به اتلاف وقت زد به طوری که داور 15 دقیقه وقت اضافی محاسبه کرد و بازیکنان حریف روی اعصاب تیم ما بودند.

محمودی ضمن گلایه از رفتار بازیکنان تیم حریف هم اضافه کرد : در نیمه دوم درگیری های شدت گرفت و هنوز هم یکی از بازیکنان من بخاطر مشتی که به سرش خورد در بیمارستان بستری است و در نهایت فقط دو بازیکن از تیم سیرجان اخراج شدند که قطعاً می بایست 4 نفر اخراج میشد.

محمودی : بردن به چه قیمتی؟

بیان محمودی ضمن ابراز ناراحتی از رفتار مربی تیم شهرداری سیرجان هم گفت : متاسفانه مربی تیم حریف با فحاشی به پدر گلر تیم ما از کلمات بسیار زشتی استفاده کرد که زیبنده نیست.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در پایان اظهاراتش افزود : ما نباید به هر قیمتی برنده بازی باشیم . این برد مبارک تیم حریف باشد ولی فوتبال فراتر از از این فحاشی و ضرب و شتم هاست وامیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این اتفاقات به طور جدی ورود و پیگیری کند.