۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

ظهرابی نیا : ذوبی ها از همان ابتدا بدنبال تشنج بودند

سارا ظهرابی نیا : بازیکنان ذوب آهن بدترین فحاشی ها را نصیب من کردند و در طول مسابقه به عمد مرا می زدند.
کد خبر: ۹۷۰۶۴

ظهرابی نیا : ذوبی ها از همان ابتدا بدنبال تشنج بودند


به " گزارش دی اسپورت " ، در پی اتفاقات ناخوشایند دیدار شب گذشته تیمهای ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با بازیکنی گفتگو کردیم که در متن این درگیری ها قرار داشت که اظهارتش را در ادامه می خوانیم.

سارا ظهرابی نیا هافبک شماره 10 شهرداری سیرجان در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت : ذوبی ها از همان ابتدای بازی تشنج ایجاد کردند . من به دلیل آسیب دیدگی داشتم تعویض می شدم که شماره 88 این تیم به سمت من آمد و گفت " مگه کوری که تابلو تعویض را نمی بینی " ،

وی در ادامه افزود : بیان محمودی و نیمکت نشینان این تیم دور من حلقه زدند و تا جایی که توانستند من را کتک زدند و تمام بدنم کبود شد و من حق داشتم از خودم دفاع کنم.

وی تصریح کرد : آنها می دانستند مچ پای من آسیب دیده ولی با توپ و بدون توپ در جریان بازی به من ضربه زدند و بارها واژه بی شرف را در مورد من بکار بردند.

ظهرابی نیا در خصوص درگیری اش با فاطمه عادلی نیز بیان داشت : من فقط یک گام تا بیرون رفتن فاصله داشتم که فاطمه عادلی که ادعای اخلاق می کند به من گفت : " بی شرف ها شما فوتبال بازی نکردید"

هافبک شماره 10 شهرداری سیرجان با انتقاد شدید از مهناز ذکایی داور مسابقه هم اظهار داشت : داور تمام فحاشی های که به من شد را شنید ولی کارت نداد. و این داور می توانست بازی را کنترل کند و ما متاسفانه همیشه از داوری ها ضربه خوردیم که از عدم دسترسی به قهرمانی گرفته تا محرومیت های بی مورد که در مورد تیم ما اعمال می شود.

سارا ظهرابی نیا در خصوص بیان محمودی سرمربی ذوب آهن چنین بیان داشت : آنهایی که ادعا می کنند خانم محمودی فقط جدا می کرد ، می خواهند عکسی را منتشر کنم که با استوک به شکم من کوبید ؟

بازیکن خوزستانی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در پایان اظهاراتش اضافه کرد : باشگاه ذوب آهن تمامی عکسهای را که به سودش بوده منتشر کرد و عکسهای که من کتک خوردم انتشار ندادند و متاسفانه ما عکاس نداشتیم که این صحنه ها را عکس بگیرد.


گفتگو : محمد زائری