۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

قاضی پور : واگذاری تیم نود ارومیه کذب محض است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : واگذاری تیم نود به شهر دیگر کذب است و نهادهای متولی باید جهت پیشرفت تیم فوتبال نود ارومیه تلاش کنند تا این تیم بتواند به لیگ‌برتر کشور صعود کند تا زمینه‌ای برای رشد استعدادهای رشته فوتبال در استان آذربایجان غربی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۷۱۰۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه واگذاری امتیاز تیم فوتبال نود ارومیه اظهار کرد : واگذاری تیم فوتبال نود ارومیه به شهر دیگری کذب است و صحت ندارد.

قاضی پور در ادامه به توسعه  تیم فوتبال نود ارومیه اشاره کرد و افزود : با توجه به اینکه ارومیه مهد والیبال است اما این موضوع باعث نمی‌شود که به فوتبال توجه نشود رشته فوتبال نیز در جایگاه خود طرفداران مخصوص خود را دارد و این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت : امیدوارم هئیت فوتبال استان، اداره تربیت بدنی، استانداری، فرمانداری، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر نهادهای متولی دست به دست هم دهند و تیم را آماده کنند تا از لیگ دست یک به لیگ برتر کشور صعود کند و در مسابقات کشوری نیز به نمایندگی از استان آذربایجان غربی با مرکزیت شهر ارومیه حضور پیدا کند.

وی در پایان به برگزاری لیگ جهانی والیبال در ارومیه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه انجام شده و با توجه به اینکه در سال‌های  گذشته مسابقات آسیایی نیز در ارومیه برگزار شد نشان دهنده این است که پتانسیل و امکان برگزاری مسابقات مختلف در شهر ارومیه وجود دارد و در تلاش هستیم تا این روند ادامه داشته باشد.

منبع : باریش نیوز
ترند های روز