۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

حمیدی: در شرایطی غیر فوتبالی دو امتیاز را مقابل ملوان از دست دادیم

راشین حمیدی : مقابل ملوان کاملاً مستحق کسب سه امتیاز بودیم ولی روی دو اتفاق نادر گل خوردیم.
کد خبر: ۹۷۱۲۴
حمیدی: ناجوانمردانه دو امتیاز را مقابل ملوان از دست دادیم

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال راهیاب ملل مریوان در هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه درفشی فر تهران در حالی با دو گل از حریف خود جلو بود که در نهایت با تساوی ، دو امتیاز حساس را از دست داد که در پایان این دیدار راشین حمیدی مربی راهیاب ضمن گلایه شدید نظراتش را در این خصوص بیان کرد.

وی ابتدا به تمجید از بازی خوب شاگردانش پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: یکی از بهترین بازیهای راهیاب را شاهد بودیم که فوتبالی روان بچه ها به نمایش گذاشتند و مالک توپ و میدان بودیم به طوری ملوان از دقیقه 35 نیمه اول از نفس افتاد.

حمیدی ضمن گلایه از بازیکنان ملوان در خصوص اولین گل دریافتی تیمش هم بیان داشت: رعایت بازی جوانمردانه گرچه جزیی از قانون نیست ولی اجرای آن در تمام دنیا مرسوم است ولی بازیکنان ملوان توپی را که ما به رسم جوانمردانه بیرون زدیم به ما ندادند و همین توپ وارد دروازه ما شد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ملوان بیش از بیست بار بدلیل کم آوردن خود را زمین زدند و ما توپ را به رسم بازی جوانمردانه بیرون زدیم.

راشین حمیدی که در این بازی از تیم داوری نیز بشدت گلایه داشت به خبرنگار دی اسپورت گفت:من همیشه از سلطنت نوروزی به عنوان بهترین داور ایران یاد می کنم و دوست دارم بازیهای ما را قضاوت کند ولی در این دیدار شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که مشکلی نیست ولی چرا باید تیم ملوان پس از یک دقیقه پس از اتمام وقت اضافه به ما گل بزند و این در حالی است که قبل از به ثمر رسیدن گل کمک ایشان پرچم را بالا می برد و دوباره پایین می آورد که بازیکنان ما به هوای آفساید ایستادند و این توپ وارد دروازه ما شد.

مربی راهیاب ملل مریوان در پایان اظهاراتش اضافه کرد: ما همچنان به کسب رده دوم امیدواریم و در شش بازی باقیمانده همچون دیدار با ملوان با قدرت ظاهر خواهیم شد چون به توانایی بالای بازیکنانم به خوبی ایمان دارم.


گفتگو : محمد زائری


ترند های روز