۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

قنبرزاده : روح فوتبال پاک است/ مکتب ملوان جوانمردی و غیرت است

مینا قنبر زاده : وقت کشی های بی مورد بازیکنان راهیاب روی روان بازیکنان ما بود ولی با مدیریت صحیح نگذاشتیم کار به جنجال کشیده شود.
کد خبر: ۹۷۱۵۲
قنبرزاده : روح فوتبال پاک است/ مکتب ملوان جوانمردی و غیرت است


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان کشور در تهران با تساوی 2 بر 2 متوقف شد که در خصوص حواشی این دیدار مینا قنبرزاده در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

وی با تاکید بر اینکه تیم حریف نمایشی ضد فوتبالی ارائه داد به خبرنگار ما گفت : پس از اینکه گل اول را خوردیم راهیاب روی به اتلاف وقت و فوتبال بحرینی آورد و با کوچکترین اتفاق بازی را می خوابند که این روی اعصاب بازیکنان ما بود ولی با مدیریت خانم ایراندوست نگذاشتیم بازی به تنش کشیده شود.

وی در خصوص گل اول ملوان که تیم حریف ادعا عدم رعایت بازی جوانمردانه داشت هم بیان داشت : گل دوم ما در روال عادی بازی اتفاق افتاد که سارا قمی توپ را به معصومه حسرتی رساند و این بازیکن افسانه اقبال را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل دوم ما به ثمر رسید.

وی تصریح کرد : مکتب ملوان همیشه بر اساس بازی جوانمردانه بوده و این مهم همیشه سرلوحه کار باشگاه خواهد بود .

قنبرزاده در خصوص گل دوم تیمش هم اظهار داشت : شش دقیقه وقت اضافه اعلام شد که گل ما در دقیقه 95 به ثمر رسید و این در حالی است که به گفته کمک داور می بایست ده دقیقه وقت اعلام میشد.

سرپرست ملوان بندر انزلی که به شدت از نحوه قضاوت داور معترض بود بیان داشت : چنین قضاوتی از سلطنت نوروزی بعید بود که خود بازیکنان حریف به قضاوت یکطرفه داور بسود آنها اعتراف کردند.
پنالتی که بسود راهیاب اعلام شد توپ به شکم مدافع ما خورد که داور ادامه بازی را اعلام کرد ولی هجمه اعتراضات تیم حریف آنقدر زیاد بود که داور رأی خود را برگرداند.

وی در ادامه افزود : خطای مسلم روی سارا قمی را داور پنالتی اعلام نکرد که در بیشتر بازیها این اتفاق می افتد و من در تعجبم که براحتی از آن عبور می کنند.

مینا قنبرزاده در خصوص صحنه گل دوم ملوان هم اذعان داشت : کمک داور هیچ پرچمی نزد و پس از این گل آنها تیم خود را به نشانه اعتراض بیرون کشیدند که این اتفاق ده دقیقه ای به طول انجامید و اگر بازی ادامه داشت ما گل سوم را هم به ثمر می رساندیم.

وی در ادامه اظهاراتش بیان داشت : تیمی که از دقیقه 86 تا 95 کامبک می کند چطور می تواند از دقیقه 35 نیمه اول از نفس بیفتد که باید فیلم بازی را دید تا مشخص شود چه تیمی روی به وقت کشی آورده است.

سرپرست تیم فوتبال ملوان گریزی به مسائل مالی تیم هم زد و با رد ادعای کمک ده میلیونی به این تیم تاکید اشت : از طرف باشگاه هیچ کمک مالی نمی شود ولی شورای شهر ، اداراه ورزش و هئیت فوتبال قول های داده اند که امیدوارم هر چه زودتر این کمک ها برسد  و جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی در پایان افزود : فقط راضی هستیم که هزینه های سفر ما را متقبل شوند تا این بازیها به اتمام برسد و به لحاظ مالی بازیکنان هیچ شارژ مالی نشده اند و آنها از روی غیرت و تعصب نام ملوان فوتبال بازی می کنند.


گفتگو : محمد زائری