۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
تمرینات داماش با قدرت پیگیری می شود؛

آل کثیر : عنوان آقای گلی را با تلاش هم تیمی هایم کسب کردم

مهاجم داماش گیلان گفت : کیفیت لیگ دسته دوم فصل گذشته بالا بوده اما نظارت کافی بر مسابقات صورت نگرفته است‌.
کد خبر: ۹۷۱۸۴
به گزارش"دی اسپورت"؛ علی آل کثیر در خصوص بازی داماش و نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : در بازی رفت در تهران فوق العاده کار کردیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد اما در بازی برگشت در دقیقه ۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و آن را تبدیل به گل کردیم و حدود ۱۵ دقیقه بعد گل دوم صد در صد صحیح را به ثمر رساندیم که داور آن را به اشتباه مردود اعلام کرد.

آل کثیر در ادامه با اظهار تاسف نسبت به اظهارات رئیس کمیته داوران مبنی بر اینکه اگر گل دوم داماش صحیح اعلام می شد و داماش ۲ بر صفر از حریف پیش می افتاد در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو تمام می شد و باز هم داماش صعود نمی کرد گفت : به نظرم ایشان فقط یک روی سکه را می بیند و طرف دوم سکه را نمی بیند و این احتمال را نمی دهد که اگر ما ۲ بر صفر پیش می افتادیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم در کل بازی خوبی بود اما اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتیجه و روند بازی داشت و اگر کمک داور آن اشتباه فاحش را نمی کرد ما به راحتی صعود می کردیم.

مهاجم داماش در خصوص اتفاقات پایان بازی با نیروی زمینی تهران گفت : از اتفاقات پایان بازی مطلع نشدم چرا که پس از گل دوم نیروی زمینی حالم خراب شد و از شدت ناراحتی کاور را به صورتم کشیدم و به چیزی نگاه نکردم.

وی در خصوص اینکه تیم نیروی زمینی تهران را از لحاظ کیفی و فنی چطور تیمی ارزیابی کرد بیان داشت : نیروی زمینی تیم خوبی است و بازی خوبی را مقابل ما ارائه داد اما ما بهتر از آنها بودیم ولی متاسفانه اشتباه داوری سبب شد تا تمام برنامه ها و شیرازه تیم ما بهم بریزد.

آل کثیر در خصوص عدم شرکت تیم داماش در فینال جام حذفی گفت : تصمیم گیری در این خصوص در حیطه ما بازیکنان نیست و ما نیز تابع باشگاه هستیم اما تمرینات مان با قدرت برای بازی فینال جام حذفی در حال پیگیری است.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ابنکه فعالیت باشگاه تعلیق شده و مدیران باشگاه تهدید به کناره گیری از جام حذفی کرده اند اما تمرینات این تیم همچنان در حال پیگیری است گفت : همانطور که گفتم تصمیم گیری در این خصوص بر عهده مالک و مدیران باشگاه است اما چیزی که می توانم بگویم این است که تمرینات تیم به شکل منظم و خیلی سخت برای انجام بازی فینال جام حذفی در حال پیگیری است.

مهاجم داماش در خصوص اینکه آیا استوری های مشترک بازیکنان تیم کاری خودجوش بوده یا با نظر باشگاه این کار صورت گرفته است گفت : در جریان این موضوع نیستم چرا که از اهواز تازه به رشت رسیده ام و از این مسئله خبر ندارم.

آل کثیر در خصوص کسب عنوان مشترک آقای گلی در لیگ دسته دوم نیز بیان کرد : کسب این عنوان با تلاش هم تیمی هایم بود و خدا را شکر می کنم که با چند بازیکن خوب لیگ دو این عنوان را مشترکا کسب کردیم و آرزوی موفقیت برای آنها در تمام مراحل زندگیشان دارم.

آقای گل لیگ دو در پاسخ به این مسئله که به خوبی می دانست اگر در بازی برابر نیروی زمینی گلی به ثمر برساند به تنهایی عنوان آقای گلی لیگ را کسب می کند اما این مهم صورت نگرفت گفت : قبل از خطای پنالتی مصدوم شدم و بی حسی را در پایم حس می کردم به همین دلیل نتوانستم پنالتی را بزنم و پس از پنالتی نیز با درد شدیدی به بازی ادامه دادم تا اینکه تعویض شدم.

وی در خصوص هدف گذاریش برای آینده چه خواهد بود گفت : من بیشتر به لیگ های بالاتر فکر می کنم و انشا الله به آن چیزی که مستحق است برسم و روز به روز پیشرفت داشته باشم.

آل کثیر در پاسخ به این سوال که چه علتی سبب شد تا فوتبال گیلان در فصل گذشته موفق نباشد بیان داشت : تیم های گیلانی فوتبال زیبایی را ارائه می دهند و از هواداران پرشور و زیادی برخوردار هستند اما حمایت خوبی از سوی مسئولان استانی نمی شوند و در ادامه با مشکلات مالی مواجه می شوند.

مهاجم داماش گیلان در مورد کیفیت فصل گذشته لیگ دسته دوم نیز گفت : کیفیت لیگ دسته دوم در فصل گذشته بالا بود و لیگ بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما به مانند لیگ یک و لیگ برتر هیچ نظارتی در مسابقات وجود ندارد و امیدوارم نگاه مسئولان به لیگ دو به مانند لیگ یک بوده و نظارت بیشتری روی مسابقات داشته باشند.