۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
پرداخت طلب رسن سبب ادامه همکاری می شود؛

مدیر برنامه بشار رسن : باید به بشار حق دهیم

مدیر برنامه بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس از پرداخت کامل طلب سال گذشته این بازیکن تا هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۵۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ مشکل تامین ارز و پرداخت مبلغ قراراداد بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس باعث شده که حضور او در این تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد و در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت باشد وی در طول هفته جاری به همراه مدیر برنامه هایش جلساتی را با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جهت رفع مشکل پرداختی قرارداداش برگزار کرده و قول هایی از مدیران این باشگاه مبنی بر رفع مشکلش تا هفته آینده دریافت کرده است. مدیربرنامه بشار رسن در خصوص آخرین وضعیت وی در تیم پرسپولیس گفت : بشار پس از دو سال حضور در تیم پرسپولیس از فضای مجازی برای بیان حرف هایش استفاده کرد حرف هایی که بیشتر شبیه به یک درد و دل بود که از فشار خانواده ای که هر از چند گاهی چشم و امیدشان به بازگشت دست پر وی به کشور و خانه اش نشئت گرفته است.

وی افزود : طبق صحبت هایی که روز گذشته در جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتیم قرار بر این شد با توجه به نامه نگاری هایی که ایشان با مراجع ذیصلاح جهت تامین ارز انجام داده اند طلب سال گذشته این بازیکن تا هفته آینده به طور کامل پرداخت شود و در اولین فرصت نیز وضعیت اسکان بشار بهبود یابد.

مدیر برنامه بشار رسن ادامه داد : رفع مشکلات و پرداخت طلب سال گذشته باعث می شود که قرارداد رسن با باشگاه ادامه داشته باشد. من در این مدت در جریان تلاش های آقای عرب جهت تامین ارز بوده و هستم اما باید به بشار نیز که بازیکنی جوان و تنها درآمد آن از فوتبال است و مهم تر از آن دو سالی از خانواده خود دور مانده است حق دهیم امیدوارم طبق قولی که مدیرعامل باشگاه به ما داده است مشکلات تا هفته آینده برطرف شود.