۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
برای کسب عنوان آقای گلی به خودباوری لازم رسیده بودم

عالی نژاد: دوست دارم برای باشگاه فولاد افتخارآفرینی کنم

علی عالی نژاد مهاجم تیم جوانان فولاد خوزستان در پایان فصل گذشته موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر جوانان را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۷۲۷۸
عالی نژاد : برای کسب عنوان آقای گلی به خودباوری لازم رسیده بودم

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، علی عالی نژاد مهاجم تیم فوتبال جوانان فولاد که در فصل گذشته لیگ برتر جوانان موفق شد با به ثمر رساندن ۱۸ گل به عنوان آقای گلی این مسابقات دست یابد در گفتگویی با بیان اینکه فوتبال خود را از بوشهر آغاز کرده است گفت : شروع اولیه فوتبالم از شاهین بوشهر بود و پس از آن به عضویت تیم نونهالان باشگاه فولاد خوزستان درآمدم و تا رده جوانان در این باشگاه فعالیت دارم.

عالی نژاد در پاسخ به این سوال که چه حسی با حضور در باشگاه و تیم فولاد دارد گفت : فولاد از خیلی جنبه ها متفاوت از دیگر باشگاه های کشورمان است. من به عنوان یک خوزستانی از کودکی علاقه داشتم که با پیراهن فولاد به میدان بروم و خوشبختانه با پیوستنم به تیم نونهالان این اتفاق رخ داد و همچنان ادامه دارد. در کل تفاوت اصلی به استراتژی های باشگاه فولاد و دیگر باشگاه ها برمی گردد. این باشگاه روند خاصی را دنبال می کند، ما در فوتبال بدون ترس تنها برای بُرد به میدان می رویم. هیچ ترسی از نام حریف نداریم و با اعتبار باشگاه و فوتبال استانمان بازی نمی کنیم.

مهاجم تیم جوانان فولاد خوزستان در خصوص بازی در رده نونهالان این باشگاه بیان داشت : در بوشهر گلی نزده بودم. فضای فولاد حرفه ای تر بود و امکانات بهتری داشت و این موضوع باعث شد که بتوانم در گلزنی بهتر باشم. در فصل ۹۲-۹۱ با تیم نونهالان فولاد قهرمان کشور شدیم. من در آن بازی ها ۱۲ گل زدم و بهترین گلزن تیمم شدم.

آقای گل لیگ برتر جوانان در پاسخ به این سوال که این روند در رده نوجوانان نیز ادامه داشت گفت : در ۲ فصل اول حضورم در این رده، دو قهرمانی را تجربه کردیم. تیم ما ساختار بسیار خوبی داشت و رکوردهای زیادی را تغییر دادیم. اگر اشتباه نکرده باشم در طول این دو فصل مجموعا ۸ گل زدم.

او در خصوص اینکه فصل گذشته چگونه فصلی برایش بود گفت : در فصل اول، بازی های کمی به من رسید اما در فصل دوم نایب قهرمان ایران شدیم. در این دوره ۵ گل زدم و ۵ پاس گل به هم تیمی هایم دادم. در پایان رقابت های
اخیر نیز که سومین سال حضورم در رده جوانان بود خوشبختانه توانستیم با نایب قهرمانی به کار خود پایان دهیم. در این فصل ۱۸ گل و ۹ پاس گل داشتم که البته دستیابی به این رکورد را مدیون زحمات کادر فنی تیم و در راس آنها آقای جادری و البته کمک تمامی بازیکنان تیم و همراهی آنها هستم. هم تیمی هایم با دلگرمی و حرف هایشان کاری کردند که در طول فصل دچار افت نشوم و نهایتا به این موفقیت برسم.

عالی نژاد دلیل تغییر مثبت تعداد گل زده و پاس گل های او در چند سال اخیر خود باوری خود دانست و افزود : به خودباوری لازم رسیده بودم. به خودم می گفتم که باید در فوتبال موفق شوی. عزمم را جزم کردم و در تمرینات با جدیت بیشتری مشارکت داشتم. باشگاه هم فضای بسیار خوب و حرفه ای در اختیار ما گذاشت و دغدغه ای از این بابت نداشیم و لازم می دانم که از زحمات دکتر رضایی (مدیرعامل) و آقای مهدی پور (مدیر آکادمی) تشکر کنم. در این فصل باید خودم را نشان می دادم و برای آینده آماده می شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که سخت ترین بازی شان در طول فصل کدام بازی بود گفت : به نظرم بازی با سپاهان در نیم فصل اول سخت ترین بازی ما در طول فصل بود چرا که رقابت ما طی چند سال اخیر خیلی داغ شده است. آنجا در یک فضای خیلی سخت، خوب بازی کردیم و با ۳ امتیاز به اهواز برگشتیم. هیچ وقت این بازی را فراموش نمی کنم.

آقای گل لیگ برتر جوانان در پاسخ به این سوال که مهمترین گلی که طی فصل به ثمر رسانده در کدام بازی بوده است نیز گفت‌ : مهم ترین گلی که به ثمر رساندم در هفته سوم برابر تیم سیرجان بود. در این بازی مثل همیشه هم تیمی هایم خیلی کمک کردند و من اولین گلم را زدم. بعد از این موفقیت روندم را ادامه دادم و به نوعی مهمترین گل فصل من بود.

عالی نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فوتبال کدامیک از بازیکنان تیم بزرگسالان را بیشتر دوست دارد گفت : لوسیانو پریرا. او خیلی باهوش است و می داند که در لحظه چه کار کند و گل های خیلی جالبی می زند. صابر حردانی هم به دلیل سرعتی بودن و جاگیری مناسبش خیلی دوست دارم.

مهاجم جوانان فولاد در خصوص اینکه چه آینده ای برای خودش متصور است بیان کرد : آرزو کردن در فوتبال سخت است اما دوست دارم در وهله اول افتخاری برای باشگاه فولاد و تیم بزرگسالان این باشگاه شوم و پس از آقای گلی در لیگ برتر به اروپا بروم.
ترند های روز