۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

گزارش بازرس ویژه باشگاه و دلسردی مالکان نساجی

مالکان باشگاه نساجی در چند هفته آخر لیگ، میلاد مهدی را به عنوان نماینده و بازرس ویژه خود به قائمشهر فرستادند که گویا گزارش وی موجب دلسردی آنها در تیمداری شده است.
کد خبر: ۹۷۲۹۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ تنها چند هفته به سوت پایان لیگ هجدهم زمان باقی مانده بود که مالکان باشگاه نساجی مازندران میلاد مهدی را به عنوان نماینده تام الاختیار و بازرس ویژه خود به قائمشهر فرستادند تا پس بررسی، در مورد برخی مسائل شفاف سازی کند.


با پایان لیگ میلاد مهدی گزارشی چند ۱۰ صفحه ای را برای مالکان نساجی تنظیم کرده که بیشتر حول محور بلیط فروشی می چرخد، به طوری که تنها در مسابقه آخر برابر پیکان گوینده ورزشگاه تماشاگران حاضر در استادیوم را پنج هزار نفر عنوان کرد ولی تنها ۲۷۰۰ قطعه بلیط به فروش رسید که همین امر موجب شد تا در پایان مسابقه نماینده تام اختیار باشگاه صورتجلسه بلیط فروشی را امضا نکند.

آنطور که به نظر می رسد این اختلاف حساب در بلیط فروشی تنها مختص به این مسابقه نبوده و در اکثر دیدار های خانگی نساجی رخ داده که تنظیم چنین گزارشی به علاوه موارد دیگر موجب دلسردی مالکان باشگاه در بحث تیمداری شده است.

تمام اینها در حالی است که رضا حدادیان طی چند روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام حرف هایی را مطرح کرد که بوی خداحافظی می داد و اگر صنیعی فر نیز در آینده چنین بحثی را مطرح کرد چندان تعجب نکنید.
ترند های روز