۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
انحصاری فکر نکنید ، مردم را از نگرانی در بیاورید!

بخش خصوصی شاهین را می خواهد؟

اتفاقات بعد از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر همچنان حواشی خاص خود را دارد و هر روز خبرهای جالبی پیرامون تیم پر طرفدار بوشهری می شنویم.
کد خبر: ۹۷۳۰۲
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر؛ در حالی که همچنان مصاحبه های متعدد از افراد مختلف در خصوص نحوه تیمداری شهرداری بوشهر دیده و شنیده می شود یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما پرده از حواشی جدید و البته عجیبی برداشت.

علاوه بر ماجرای عدم تیمداری شهرداری و مشکلات قانونی که در حال‌ حاضر زبان زد عام شده و دیگر کوچک و بزرگ از آن اطلاع دارند شنیده شده یک بخش خصوصی در چند نوبت برای در اختیار گرفتن باشگاه و تیم شاهین پیشنهاد های خوبی را مطرح کرده اما به نظر می رسد برخی ها فقط دوست دارند در کنار تیم باشند و حضور آنها ادامه دار باشد! حتی شهردار بوشهر در مصاحبه های رادیویی خود تاکید کرده بود که پیشنهادهایی از بخش خصوصی برای در اختیار گرفتن شاهین به میان آمده اما کنکاش خبرنگار ما به جاهای جالبی رسید.گویا این بخش خصوصی و متمول که برای هزینه بالای ۲۰ میلیاردی در فوتبال مشکلی ندارد ابراز تمایل کرده تا برای تیمداری راهی بوشهر شود.

در این میان جمله شاهین شهرداری امانت مردم است و ما امانت دار مردم هستیم ما را به یاد ماجرای سهامداران باشگاه ایرانجوان می اندازد اما این بار ماجرا فرق دارد و اگر واقعا قرار به همکاری با بخش خصوصی باشد با اخذ ضمانت بانکی از خواهان تیمداری می شود شاهین را از این بحران خارج کرد.
 
منبع آگاهی که نمی خواست نامش فاش شود در این باره گفت : این بخش خصوصی حتی نامه اش را به شهرداری بوشهر فرستاده و حاضر هستند برای مذاکرات نهایی راهی بوشهر شوند چرا که از میان شهرهای دیگر بوشهر شاهین را به دلیل پر طرفدار بودنش انتخاب کرده اند گویا این شرکت بزرگ و تجاری دوست دارد با افراد خود و به شرط تغییر ندادن نام شاهین و البته حضور قطعی در بوشهر این کار را انجام دهد از طرفی برخی منابع می گویند چرا وقتی شهرداری و شورا در این مقطع حساس گیر کرده و نمی توانند هزینه های تیمداری سنگین لیگ برتر را تامین کند با این گروه تجاری به شکل جدی وارد مذاکره نمی شود تا نگرانی هواداران خاتمه پیدا کند!
 
در این میان برخی دوست دارند شاهین شهرداری فقط در تملک خودشان باشد حتی به قیمتی که با بدترین شکل مالی اداره شود که این تفکر همان روزهای یک دهه پیش شاهین در لیگ برتر را تداعی می کند از طرفی اگر قرار باشد تیم به یک برند تجاری بزرگ واگذار شود اتفاقا با یک کار گروه حرفه ای و قانونمند می توان از آنها ضمانت معتبر و به اصطلاح چهار میخه گرفت تا اگر خدایی ناکرده روزی نتوانستند تیمداری کنند به شکل قانونی شاهین در بوشهر و برای مردم باقی بماند.
ترند های روز