۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
فرصت سوزی سیاسیون بوشهر در فوتبال؛

ضربه بزرگ شورا به شاهین؛ چه کسی پاسخگوست؟

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر همچنان در بلاتکلیفی محض به سر می برد.
کد خبر: ۹۷۳۵۷
ضربه بزرگ شورا به شاهین؛ چه کسی پاسخگوست؟
به گزارش «دی اسپورت»؛ با صعود تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های لیگ برتر چراغ فوتبال بوشهر پس از سال ها خاموشی به روشنایی درآمد و شور و شوق به میان مردم خونگرم جنوب کشور بازگشت اما خوشحالی بوشهری ها بیشتر از یک ماه دوام نیاورد چرا که پس از یک ماه برپایی جشن و کارناوال خیابانی و شبانه؛ شاهینی ها با قانون منع تیمداری شهرداری ها در ورزش قهرمانی و حرفه ای از سوی وزارت کشور مواجه شدند.

بوشهری ها پس از این موضوع دست به دامان امام جمعه بوشهر شدند و جلسات متعددی را با مسئولان وزارت کشور برگزار و بدنبال راهکاری برای برون رفت از این مشکل شدند آنها در تلاش بودند تا مجوز یک ساله تیمداری شهرداری بوشهر را از وزارت کشور دریافت کنند که گویا در تحقق این امر ناکام ماندند‌. از این رو شورای شهر بوشهر با برگزاری جلسات علنی و غیرعلنی سعی بر حل این مشکل دارند اما جلسات آنها نیز هر بار که برگزار شده بدون نتیجه به اتمام رسیده است.

 تعلل شورای شهر بوشهر در تصمیم گیری برای آینده تیم شاهین سبب می شود تا ضربه بزرگی به این باشگاه مردمی وارد شود و همچنان در بلاتکلیفی محض به سر ببرد. هواداران این تیم نیز به شدت از تعلل شورای شهر در تصمیم گبری ناراحت هستند و دوست دارند هر چه سریعتر تکلیف تیم محبوب شان مشخص شود. 

از سوی دیگر مشکلات مالی و عدم توان پرداخت مبالغ باقی مانده قرارداد بازیکنان و پاداش های وعده داده شده از سوی شهرداری بوشهر باعث شده تا بسیاری از بازیکنان این تیم که با پیشنهاد جدی سایر تیم ها مواجه شده اند تصمیم بر جدایی از جمع شاهینی ها را بگیرند. 

چیزی که مشخص به نظر می رسد و می تواند بهترین تصمیم برای آینده شاهین و فوتبال بوشهر باشد امضای قرارداد با یک اسپانسر قوی و مطمئن برای حمایت مالی این تیم در لیگ برتر یا واگذاری باشگاه شاهین به بخش خصوصی می باشد موضوعی که با تعلل عجیب شورا و شهرداری بوشهر مواجه شده و کار را برای بوشهری ها برای حضور در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داده است‌.